paul-ka Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Min kone og jeg er i en krise, vi har distansert oss fra hverandre og finner ikke tilbake.Det vil si at hun ikke klarer.Jeg har ingen andre ønsker enn at vi skal starte på nytt ,men hun får det ikke til. Hun synes at det er unaturlig å holde/klemme meg så det får hun ikke til. Og jeg vet ikke hvordan vi skal klare dette.Er det noen som har noen gode råd? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/118016-samlivskrise/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest termin april Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Har dere barn? I så fall ville jeg latt noen passe de så dere kunne gjøre noe sammen. Finn ut hva hun liker å gjøre og så gjør dere det. Kanskje er hun bare sliten og mangler overskudd. Slik har jeg hatt det i alle fall lenge og som damer - så forventer jo vi at dere skal forstå oss UTEN at vi sier noe. Det er slik vi er...Desverre. Har dere ikke barn så har dere kanskje flere muligheter. Jeg dro med mannen min på swingkurs. Vi har aldri hatt det så gøy før + at vi traff mange nye og spennende mennesker. Gjøre noe nytt setter ofte sine postive spor i et forhold. Dra ut og fiske, gå en frisk fjelltur, opplev noe nytt. Vanskelig for meg å si hva som konkret kan hjelpe deres forhold i og med at jeg ikke kjenner dere og ikke vet hvilke interesser dere har, men jeg hadde i alle fall blitt glad om jeg hadde fått gjort noe nytt og spennende. Har dere tenkt tanken å melde dere på et samlivskurs? Bare noen tips slengt ut i full fart. Håper det ordner seg. Det er jo også trenden i tiden at forhold går litt på dunken. For at et forhold skal fungere i 2003 må det jobbes iherdig. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/118016-samlivskrise/#findComment-711765 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.