Gå til innhold

Studentøkonomi og valg av tannlege

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg er en student som for tiden sliter med en smule tannverk. Tenkte jeg skulle gå til en tannlege og få fikset problemet.

Jeg har ikke vært hos tannlegen på en god del år så jeg er redd det er endel som må fikser på, og det vil nok koste en smule, men som student så er økonomien så som så.

Så jeg lurte på følgende:

Er det noen som kan anbefale en flink og ikke særlig dyr tannlege sånn ca i stavanger/Jæren området???

Vet ikke om det å anbefale tannleger er lovlig på dette forumet, så i så tilfelle må dere ha meg unnskyldt.

I motsatt tilfelle håper jeg på positivt svar:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/118032-student%C3%B8konomi-og-valg-av-tannlege/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

jeg kan ikke anbefale en tannlege, for jeg kjenner ikke til noen (iallfall ingen billige). Men som student kan du få noe dekt gjennom studentsamskipnaden, hør med dem før du går til tannlegen hva du kan få dekt, så blir det lettere å gå.

• 2 uker senere...

jeg kan ikke anbefale en tannlege, for jeg kjenner ikke til noen (iallfall ingen billige). Men som student kan du få noe dekt gjennom studentsamskipnaden, hør med dem før du går til tannlegen hva du kan få dekt, så blir det lettere å gå.

Nå kjenner ikke jeg forholdene i ditt område, men jeg er student i Tromsø, og her finnes det en tjeneste hvor du får tilbake penger (tror det er 50% av utgiftene dine) hvis du kan dokumentere utgifter over en viss sum/grense (husker ikke denne).

Gjør som flosshatt sier, og sjekk med studentsamskipnaden om hvilke tilbud som finnes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...