Gjest ikke undertegnet Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg er ei jente på 33 år. Har vært uten fast parner og sex i over ett år. Siden Påske har jeg hatt tre forskjellige menn. Jeg har hatt normal mens hele tiden, untatt den siste måneden.De siste mannen jeg har hatt, har jeg "datet" siden i juni. Vi har god og fin sex, men noen ganger kommer det blod fra meg. Jeg har før trodd det har vært mensen som ikke har vært ordentlig ferdig, men i går kom det en del blod. Jeg var ferdig med mens onsdag. Den forrige mensen kom ti dager før tiden, og de to første dagene kom det bare litt blødning. Når det gjelder selve samleiet, så er han litt "stor". Han går også ganske hard på til han får utløsning. Kan det være at han er for hardvell? Jeg har ikke blødd sånn med de to forrige partnerne jeg har vært sammen med. Blødningen er over samme kvelden. Hva tror du dette er ?? Hvorfor blør jeg ? Lønner det seg å gå til en lege for sjekk ?? Mvh hilsen S 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/118045-bl%C3%B8dning-ved-samleie/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Bloedning ved samleie er et symptom som krever nermere undersoekelse for aa utelukke unormale forhold ved livmorhalsen. Som regel skyldes det helt godartede forhold, som f.eks, det man betegner 'ektopi' hvor det er rikelig slimhinne paa mormunnen som lett bloer ved beroering. Det ses hos kvinner i fruktbar alder, spesielt hos de som bruker p-pille. Penis stoerrelse har neppe betydning, skejden er dimensjonert for passasje av et barnehode som er betydelig stoerre enn selv en meget en stor penis. Men beroering av livmorhalsen kan altsaa utloese bloedning. Jeg anbefaler deg aa faa en sjekk foer du slaar deg til ro. Vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/118045-bl%C3%B8dning-ved-samleie/#findComment-713096 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.