Gjest Fru Robinson Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hjelp. Dette gjør meg gal. Er så opphisset av og til at det plutselig kan føre til frenetisk onani og heftige fantasier om andre enn min elskede samboer gjennom snart syv år. Etterpå kommer skyldfølelsene snikende. Jeg vil jo gjerne ha ham som livsledsager, men hvis dette problemet fortsetter, blir jeg sprø og gjør noe overilt. Som å leve ut en forbudt fantasi. Hva skal jeg gjøre? Han virker forresten ikke så veldig interessert heller. Lenge siden han har forsøkt seg, liksom.. Tross alt er jeg ikke 30 år enda.. Og mange tipper meg 10 år yngre etter kroppen å dømme. Han er noen få år eldre enn meg, høyere enn meg, har litt mye mage og litt lite "mann" i seg. Huff, nå har jeg dårlig samvittighet igjen. Burde jeg egentlig oppløse forholdet? Ønsker seriøse svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/118097-har-lyst-men-ikke-p%C3%A5-han-jeg-skal-ha-lyst-p%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.