Gå til innhold

har lyst, men ikke på han jeg skal ha lyst på

Anbefalte innlegg

Gjest Fru Robinson

Hjelp. Dette gjør meg gal. Er så opphisset av og til at det plutselig kan føre til frenetisk onani og heftige fantasier om andre enn min elskede samboer gjennom snart syv år. Etterpå kommer skyldfølelsene snikende. Jeg vil jo gjerne ha ham som livsledsager, men hvis dette problemet fortsetter, blir jeg sprø og gjør noe overilt. Som å leve ut en forbudt fantasi. Hva skal jeg gjøre? Han virker forresten ikke så veldig interessert heller. Lenge siden han har forsøkt seg, liksom.. Tross alt er jeg ikke 30 år enda.. Og mange tipper meg 10 år yngre etter kroppen å dømme. Han er noen få år eldre enn meg, høyere enn meg, har litt mye mage og litt lite "mann" i seg. Huff, nå har jeg dårlig samvittighet igjen. Burde jeg egentlig oppløse forholdet? Ønsker seriøse svar

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...