Gå til innhold

blir ikke det litt rart??

Anbefalte innlegg

Gjest depperdritt

Jeg er en gutt på 17 år. Jeg har lenge vært forlesket i en jente på min alder, og hun har etter hvert, selv, fått høre at jeg er helt på knærne etter henne. Vi har vært gode venner i flere år, men ikke noe mer enn det. for ikke så lenge siden spurt jeg om hun ville være med på kino og det ville hun gjerne. Men i mellomtiden har hun blitt sammen med en gutt...hun vil fortsatt være med på kino, men det blir jo ikke det samme. Det blir liksom bare rart når hun vet at jeg er kjempe forelska i henne...Jeg vet liksom ikke om det beste er å glemme henne helt eller fortsette å holde kontakten. noen råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/118170-blir-ikke-det-litt-rart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

i den alderen dere er i, så er det få som virkelig binder seg til en person, og det vil, slik som samfunnet er blitt, kanskje litt naivt å tro at man finner sin make i en alder av 17 år...

uansett, poenget er. ta henne med på kino, la henne se hvem du virkelig er, sjarmer henne i senk, så skal du se at han andre forsvinner ut av bildet, det er tross alt en grunn til at hun blir med deg ikke sant?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...