Gå til innhold

Stillingen; Jente rir gutten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

fuji1365380447

det viktigste er jo at du gjør det som føles godt for deg! Min erfaring er at det er svært forskjellig hva menn syntes er godt. Noen vil ta tak i hofta di og hjelpe til med å bevege deg opp og ned, noen vil bare ligge og nyte synet av at du nyter...

Jeg liker å bruke fingeren min på klitten samtidig som jeg rir, slik at jeg lettere får orgasme. Og så liker jeg å lene meg litt bakover slik at jeg kjenner pikken bedre mot g-punktet mitt. Det er deilig!

Spør typen hva han liker, og bruk litt tid på å finne ut hvordan det føles for deg!

det viktigste er jo at du gjør det som føles godt for deg! Min erfaring er at det er svært forskjellig hva menn syntes er godt. Noen vil ta tak i hofta di og hjelpe til med å bevege deg opp og ned, noen vil bare ligge og nyte synet av at du nyter...

Jeg liker å bruke fingeren min på klitten samtidig som jeg rir, slik at jeg lettere får orgasme. Og så liker jeg å lene meg litt bakover slik at jeg kjenner pikken bedre mot g-punktet mitt. Det er deilig!

Spør typen hva han liker, og bruk litt tid på å finne ut hvordan det føles for deg!

"Det viktigste er jo at du gjør det som føles godt for deg????"

Synes nå alltid det viktigste er hvordan det føles for partneren jeg da...

Glad ikke dama mi har samme innstilling som deg,Fuji.

fuji1365380447

Jeg svarte som jeg gjorde, fordi det virket som det var en veldig ung jente som ikke var særlig sikker på seg selv. For at man skal bli trygg på seg selv og sin seksualitet er det viktig å ikke utføre "tjenester" for mannen bare fordi man tror at det er forventet av deg.

Tror fremdeles at det er til beste for begge at man lærer seg hva som er godt for en selv. For det er ofte godt for parteren også!

Jeg svarte som jeg gjorde, fordi det virket som det var en veldig ung jente som ikke var særlig sikker på seg selv. For at man skal bli trygg på seg selv og sin seksualitet er det viktig å ikke utføre "tjenester" for mannen bare fordi man tror at det er forventet av deg.

Tror fremdeles at det er til beste for begge at man lærer seg hva som er godt for en selv. For det er ofte godt for parteren også!

helt enig! nyter jeg det, nyter han det... -smile- må såklart passe på at han også har det godt da, men om ikke jeg har det godt lever jeg meg jo ikke helt inn i situasjonen. så, først meg, så ham? noe slikt...

Annonse

helt enig! nyter jeg det, nyter han det... -smile- må såklart passe på at han også har det godt da, men om ikke jeg har det godt lever jeg meg jo ikke helt inn i situasjonen. så, først meg, så ham? noe slikt...

Her gjelder det å jukse litt! Prøv deg frem, på knærne, føttene ned eller opp, tett eller sprikende med beina, med hodet mot ham, eller hodet fra ham, på huk er bra, for da kan du ta i mer... langt frem, eller langt bak... et ben på gulvet og ett oppe i sofaen/senga er også bra, da kan du ta i mer...

best om han tar i litt også, er ikke SÅ slitsomt for ham der han ligger å løfte litt på rumpen... hendene på brystet hans, trekke hodet hans mot deg, holde ham rundt nakken...

klarer han stå i bro? da kan du ri ham skikkelig!

lek deg iallfall, og ha det godt og gøy! er ikke så farlig om han ikke kommer, da kan dere fortsette i en litt mindre slitsom stillng for deg når du er utslitt... og kos masse med deg selv samtidig!

Shit - jeg får beskjed om at mailboxen din er full!

Det ramler inn mail der hele tiden. I utgangspunktet hadde jeg ikke trodd det var et stort marked for dette, men etter at jeg la ut bilde av meg i skinndress på www.rideskolen.no, så har jeg knapt fått ro i kroppen.

*Støl*

Det ramler inn mail der hele tiden. I utgangspunktet hadde jeg ikke trodd det var et stort marked for dette, men etter at jeg la ut bilde av meg i skinndress på www.rideskolen.no, så har jeg knapt fått ro i kroppen.

*Støl*

Kan jeg få snike inn en avtale, tror du? ;-)

Annonse

Man kan lure på hva slags erfaring du sitter inne med, når du ikke stimuleres av at partneren er kåt, og sørger for sin egen nytelse i det samspill som sex er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...