Gå til innhold

Vet ikke hvordan jeg skal takle dette........

Anbefalte innlegg

Jeg er sammen med verdens snilleste gutt, vi har vært sammen 4-5 mnd nå. Da vi begynte å gå ut sammen fortalte han meg at han av og til brukte stoff. (kokain, amfetamin) Men det var veldig sjelden han gjorde det, det kunne gå måneder mellom hver gang. Da han forsto hvor dårlig jeg likte dette, sa han at han ikke skulle gjøre det mer... Men det har han gjort, kun en gang som jeg vet om, men jeg vet ikke hvordan jeg skal takle dette. En annen ting er at når han drikker i helgene, så er det som regel fredag, lørdag og søndag.... Har lyst til å prate med han om dette, men vet ikke helt hvordan jeg skal legge det fram uten å virke for anklagende. Er redd for å skyve han unna meg, for jeg er veldig glad i han, og han er bare snill hele tida....Er det noen som har noen gode råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/118275-vet-ikke-hvordan-jeg-skal-takle-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...