Tavira Skrevet 3. september 2003 Skrevet 3. september 2003 Dumt spørsmål kanskje, men skal man ta testen 14 dager etter uttak eller 14 dager etter innsetting? Har forøvrig hatt kjempevondt i magen i mange dager nå, så jeg har i grunnen ingen kjempestore forhåpninger... Men man vet jo aldri! 0 Siter
Demeter1 Skrevet 3. september 2003 Skrevet 3. september 2003 14 dager etter uttak, regner jeg med. Det er jo på uttaktsdagen befruktningen skjer. I Haugesund sier de at man skal/kan/bør teste 15 dager etter uttak, det vil si 13 dager etter innsetting (vanligvis). Lykke til! 0 Siter
Tavira Skrevet 3. september 2003 Forfatter Skrevet 3. september 2003 14 dager etter uttak, regner jeg med. Det er jo på uttaktsdagen befruktningen skjer. I Haugesund sier de at man skal/kan/bør teste 15 dager etter uttak, det vil si 13 dager etter innsetting (vanligvis). Lykke til! Kanskje det er håp likevel da?? Er 14 dager siden uttaket i dag, og ingen mens har foreløpig kommet! Men hva med all magevondten, er det bra da? 0 Siter
Demeter1 Skrevet 4. september 2003 Skrevet 4. september 2003 Kanskje det er håp likevel da?? Er 14 dager siden uttaket i dag, og ingen mens har foreløpig kommet! Men hva med all magevondten, er det bra da? Krysser fingrene for deg og håper det går bra! Helt pyton å gå rundt og vente. Hvis du har fryktelig vondt i magen, kan det hende at du er litt overstimulert. Dersom det blir ille/uutholdelig, bør du kontakte lege. Så lenge mensen ikke er der, er det håp. Jeg krysser fingrene for deg! Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.