Gå til innhold

Sæd lekker ut etter liten ereksjon! Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Gjest Kim_Johansen

Hei.

Jeg er en 17 år gammel gutt og jeg har et problem. Når jeg er sammen med kjæresten min så får jeg reisning veldig ofte (som sikkert mange andre). Det som er probelemt er at det ofte kommer ut litt gjennomsiktig sæd etter fks bare 10 min med reisning uten at hun har begynt å ta meg på penis. Da er det så utrolig pinlig når hun skal ta på meg at jeg er full av Sæd!

Er dette vanlig? Hva skal jeg gjøre?

Fortsetter under...

Hei!

Dette er helt vanlig, og kalles 'gledestårer' :o)

Ikke bry deg om det, du... det er faktisk helt naturlig.

Du kan jo evt. gå og tørke deg litt når ting begynner å utvikle seg... -tror ikke det er noe å gjøre ved dette.

Ulv I Faarikaal

Hei!

Du kan jo evt. gå og tørke deg litt når ting begynner å utvikle seg... -tror ikke det er noe å gjøre ved dette.

Eler "dugg på liljen".

:)

Ulv I Faarikaal

Den var ny for meg:)

Tja, det må vi leve med alle normale menn. Fysiologien lar seg ikke stoppe. Den lille smøringen som skal rydde veien, løse opp for sæden, smøre innsiden av forhuden og til slutt sikre topp følsomhet på hodet må få lov naturlig å slippe fram.

Tja, det må vi leve med alle normale menn. Fysiologien lar seg ikke stoppe. Den lille smøringen som skal rydde veien, løse opp for sæden, smøre innsiden av forhuden og til slutt sikre topp følsomhet på hodet må få lov naturlig å slippe fram.

Uttrykket, ulv. Uttrykket var nytt for meg:)

Annonse

Du må ikke høre på de under her. Det stemmer at fenomenet er normalt, men de burde påpekt at det også har mye med alderen din å gjøre. Nå renner det raskt fordi du har ekstreme mengder hormoner i legemet ditt, noe som med årene vil gå seg til. Det er som med dette som med tidlig utløsning, det går seg til for de fleste av oss (jeg er unntaket når det gjelder utløsningen, men generelt...).

Hei!

Men hun må jo fett et lite "sjokk" når hun tar meg der nede, og så merker at den er våt?!

Det er helt naturlig. Det er ikke sæd som kommer med væske fra prostata.

Det blir på en måte som smørning, på samme måte som vi jenter blir våte når vi blir kåte, så blir dere gutter det også.

Jeg blir bare opphisset av at gutten er våt jeg. Det betyr jo at han liker situasjonen!

Ikke bekymre deg du, bare nyt!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...