Gå til innhold

Blod 3 dager etter innsetting, er det mulig?

Anbefalte innlegg

Gjest Kan noen hjelpe meg

Jeg hadde egginsetting på mandag. Jeg fikk 2 A-klass egger på dag 5 etter uthenting. Jeg har litt brunn utflod helt siten egg uthenting, men idag plutselig kommer mer og litt møkere brunn farg. Hva er det? Kan jeg allerede fått mens nå? Siste mens min er 13 aug. Siste par ganger som jeg ikke lykkes fikk jeg mens 14 dager etter insetting. Jeg har ganske vondt bryst og vondt i side av livmor siden i går. Kan noen hjelpe meg? Jeg er så fortvilet.

Fortsetter under...

På Røde Kors sa de at det var de fleste som fikk litt blødninger etter innsetting, så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg ennå! (Men det er jo lett å si, jeg vet at det ikke er så enkelt i praksis ;-)

Hold ut, det kan meget godt gå bra selv om du har litt utflod og blør endel! Lykke til :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...