Gå til innhold

Blir din vannkoker ... (netthandelen.no)

Anbefalte innlegg

Gjest vannkokeren

varm utvendig når du varmer vann på den ????

Har vært så "heldig" at jeg fikk budene på netthandelen.no, auksjonen.

Fikk igår vannkokeren våres ..... webpris 1.790,-, kyss meg i r*** !!!!, den så SÅ billig ut at det stemmer iallefall ikke, godt jeg ikke betalte mer enn 241,- for den da .......

Men vi skulle iallefall teste den ..... og så blei den så varm utvendig, så vi må holde barna langt unna den når den varmer opp vann iallefall (ikke det at de pleier være i nærheten mens vi holder på ved komfyren o.l., men ... )

Jeg blei såååå skuffet over at varen virket så billig !!!!

Kommer ikke til å kjøpe mer derifra iallefall !!!

Bomann er jo heller ikke noe kjent merke ......

Har du handlet der?

Blei du fornøye eller missfornøyd ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/118618-blir-din-vannkoker-netthandelenno/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Melkonti

mener jeg!Varene der har kunstig "normalpris"(høyt over vanlig pris), og budprisen er kunstig oppblåst.

Jeg mistenker at de som selger varene sitter og byr opp prisen selv, for å få oss andre til å gå over.

Mange av oss blir bitt av basillen og klarer ikke slutte å by.Det VET selgerne!

Det er lett å trikse og jukse med dette uten at det blir avslørt.

mener jeg!Varene der har kunstig "normalpris"(høyt over vanlig pris), og budprisen er kunstig oppblåst.

Jeg mistenker at de som selger varene sitter og byr opp prisen selv, for å få oss andre til å gå over.

Ingen tvil om at de har ansatte for å "blåse" opp prisene!!!!

Vi har kjøpt drill, sykkel , føner , vekt , klær , sko , sukkerspinnmaskin , kebabmaskin , brødrister , eggkoker , kaffemaskin , kniveretc,etc....

Vi har vært kjempefornøyde med alle produktene med unntak av en knust sminkeboks ( fikk ny da vi klaget ) og at sykkelen var 20" i stedet for 26" .

Så bare ta kontakt med dem og klag.

Dessuten er Bomann er kjent godt merke i Tyskland...

Annonse

Forøvrig har jeg kjøpt en brødrister som jeg så langt er fornøyd med. (så fornøyd man kan bli med en brødrister da:-)

Man kan jo være misfornøyd med hvor brune skivene blir eller hvor langt bortover golvet skivene havner når brødristeren skyter dem ut f.eks. :o)

Man kan jo være misfornøyd med hvor brune skivene blir eller hvor langt bortover golvet skivene havner når brødristeren skyter dem ut f.eks. :o)

*he he* så sant, så sant.. Heldigvis er det termostat for regulering av varmen. Men poden syntes det er rasende festlig å dra opp "spaken" før de er ferdige sånn at skivene fyker veggi-mellom :-)

Akkurat det burde vel alle skjønne :)

Men jeg synes kaffemaskin til 300 kr (den fungerer ypperlig) og elektrisk juice/fruktkjøttseparator til 30 kr, er bra kjøp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...