Gjest gråter idag Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Igår oppdaget jeg at mannen min har drevet og sendt sms-meldinger til en jente på etparogtyve (han er førti). Nokså eksplisitte sex-meldinger, ispedd "jeg elsker deg". Han bedyrer at det er alt som har skjedd, og at det bare var en lek. At han nøt å oppleve at en vakker ung jente var interessert i ham. Han har lagt seg fullstendig flat, og uoppfordret lovet meg å kutte all kontakt, samt all kontakt med familien hennes, som er gode venner av ham. Han har bedt om et halvt års prøvetid, der han skal gjøre alt han kan for å vise meg at det er meg han elsker, og lover å gå, og påta seg all skyld utad, hvis jeg ikke klarer å tilgi da. Jeg forstår ham ikke. Han mener at for ham er det ikke utroskap hvis det ikke er fysisk kontakt. Jeg blir bare minnet om Clinton. Jeg vet ikke om jeg klarer dette. Småtteri, vil mange si, men for meg har det alltid vært slik i dette forholdet, at uansett hvor vanskelig ting har vært i perioder, så har jeg alltid følt at jeg kunne stole på det han engang lovte. "Jeg skal alltid elske deg. Jeg skal aldri være utro." Uansett hvor sint jeg har vært på ham, har jeg aldri sluttet å være forelsket. Vi har alltid hatt bra sex, og jeg har aldri sagt nei til ham. Jeg føler det som grunnmuren er revet bort under meg. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men jeg har lovet ham å prøve. Hvordan kan man klare å komme forbi sånt ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/118743-noen-r%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
søkende Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hei. Jeg har mange ganger bedyret at "SMS" er det værste som har skjedd i forhold til hvordan folk faller for å bruke det til flørting og utroskap. Det er så fryktelig lett å gjøre det! Og ikke minst spennende. Syns nesten at 80% av mine venner har holdt på med slik "utroskap" i det siste. Det sier litt om mine bekjente, men også mye om hva som er normalt i dag. Etter hva du skriver, tror jeg dere har et alt for fint ekteskap til å la dette ødelegge for dere. Han har lovt deg alt han kan gjøre for å bøte på denne tabben, og det virker som han mener det. Tørk tårene. Dette var på lik linje med å flørte med en kollega. Selv om det er blitt skrevet "Jeg elsker deg". Utroskap er noe helt annet. Håper virkelig du klarer å legge dette vekk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/118743-noen-r%C3%A5d/#findComment-717142 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gråter idag Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hei. Jeg har mange ganger bedyret at "SMS" er det værste som har skjedd i forhold til hvordan folk faller for å bruke det til flørting og utroskap. Det er så fryktelig lett å gjøre det! Og ikke minst spennende. Syns nesten at 80% av mine venner har holdt på med slik "utroskap" i det siste. Det sier litt om mine bekjente, men også mye om hva som er normalt i dag. Etter hva du skriver, tror jeg dere har et alt for fint ekteskap til å la dette ødelegge for dere. Han har lovt deg alt han kan gjøre for å bøte på denne tabben, og det virker som han mener det. Tørk tårene. Dette var på lik linje med å flørte med en kollega. Selv om det er blitt skrevet "Jeg elsker deg". Utroskap er noe helt annet. Håper virkelig du klarer å legge dette vekk. Takk. Jeg tror det var noe slikt jeg håpet på å høre. Du har rett, det er "jeg elsker deg" biten som er tyngst å svelge. Vi får la det ta den tiden det tar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/118743-noen-r%C3%A5d/#findComment-717147 Del på andre sider Flere delingsvalg…
søkende Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Takk. Jeg tror det var noe slikt jeg håpet på å høre. Du har rett, det er "jeg elsker deg" biten som er tyngst å svelge. Vi får la det ta den tiden det tar. Det blir sikkert ikke bare lett fremover. Men prøv å se på det med humor. Mannen din er 40 år. Noen trenger virkelig å få høre at de er attraktive fremdeles. Han fikk nok et kick av det, men det er nok på lik linje med 3 øl og en fotballkamp som Norge VANT. ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/118743-noen-r%C3%A5d/#findComment-717152 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smiler gjennom tårene Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Det blir sikkert ikke bare lett fremover. Men prøv å se på det med humor. Mannen din er 40 år. Noen trenger virkelig å få høre at de er attraktive fremdeles. Han fikk nok et kick av det, men det er nok på lik linje med 3 øl og en fotballkamp som Norge VANT. ) Hehe... han verken drikker øl eller ser på fotball, men jeg skjønner hva du mener. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/118743-noen-r%C3%A5d/#findComment-717156 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humlepungen Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Huff dette hørtes fælt ut. Han har vært en skikkelig dust. Men det hadde vært værre om han hadde hatt fysisk kontakt med henne. Er du sikker på at det ikke har vært noe fysisk inne i bildet? Krev at han kutter all kontakt med henne og alt som har med henne å gjøre. Det skulle bare mangle når han har vært en slik dust. Ta å ring til denne jenta og spør henne om hva hun har hatt som hensikt med å gjøre dette. Jeg hadde ivertfall konfrontert henne med det. Dumt nek av ei jente ho der da. Jeg hadde blitt eitrendes forbanna på både han og henne. Men som jeg sa. Det hadde vært mye værre om han hadde hatt fysisk kontakt med henne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/118743-noen-r%C3%A5d/#findComment-717275 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gråter idag Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Huff dette hørtes fælt ut. Han har vært en skikkelig dust. Men det hadde vært værre om han hadde hatt fysisk kontakt med henne. Er du sikker på at det ikke har vært noe fysisk inne i bildet? Krev at han kutter all kontakt med henne og alt som har med henne å gjøre. Det skulle bare mangle når han har vært en slik dust. Ta å ring til denne jenta og spør henne om hva hun har hatt som hensikt med å gjøre dette. Jeg hadde ivertfall konfrontert henne med det. Dumt nek av ei jente ho der da. Jeg hadde blitt eitrendes forbanna på både han og henne. Men som jeg sa. Det hadde vært mye værre om han hadde hatt fysisk kontakt med henne. Ja, han sier det selv også, at han har vært dum. Jeg tror ham på det med det fysiske. Ikke minst fordi hun er i utlandet. Derfor har jeg ikke noe telefonnummer jeg kan ringe heller. Men jeg har god lyst til å hevne meg. Jeg slåss mot trangen til å ringe foreldrene hennes. De er gammeldagse (utlendinger), og ville bli veldig sinte på henne. De ville også bli veldig såret, og jeg har ikke noe ønske om å såre dem. Det er hyggelige folk. Han har selv tilbudt seg å kutte ut alt som har med henne å gjøre, inkludert broren hennes, som er en god kamerat av ham. Men han har ødelagt så mye. Ting jeg trodde vi hadde sammen bare han og jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/118743-noen-r%C3%A5d/#findComment-717288 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humlepungen Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Ja, han sier det selv også, at han har vært dum. Jeg tror ham på det med det fysiske. Ikke minst fordi hun er i utlandet. Derfor har jeg ikke noe telefonnummer jeg kan ringe heller. Men jeg har god lyst til å hevne meg. Jeg slåss mot trangen til å ringe foreldrene hennes. De er gammeldagse (utlendinger), og ville bli veldig sinte på henne. De ville også bli veldig såret, og jeg har ikke noe ønske om å såre dem. Det er hyggelige folk. Han har selv tilbudt seg å kutte ut alt som har med henne å gjøre, inkludert broren hennes, som er en god kamerat av ham. Men han har ødelagt så mye. Ting jeg trodde vi hadde sammen bare han og jeg. Forstår godt at du føler at dette har vært et tillitsbrudd. Men husk at dette har vært avstands"flørting" og ikke noe fysisk kontakt. Og et telefonnummer må du vel få tak i. Sjekk mobilen hans der han har/hadde lagret mobilnummeret hennes. Selvsagt må du kjenne på magefølelsen om du kontakter henne eller ikke. Men jeg tror det hadde vært deilig for deg å gi henne en aldri så liten overhaling. Om ikke du kjefter hadde du nok hatt godt av å spurt henne hva hun har ment med dette og kanskje slengt inn en liten trussel om å snakke med foreldrene hennes? Det er lov å være litt "jævlig" mot henne når hun har holdt på som hun har gjort. Hun var jo klinkende klar over at du og han var sammen. Om han vil bevise for deg at han er til å stole på så la han gjøre det. Men vær litt obs selvsagt. Og husk at mannfolk som har rundet førti får litt/mye midtlivskrise og kan finne på litt rare ting for å føle seg mer attraktive. F eks flørte med unge jenter eller kjøpe harly davidson. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/118743-noen-r%C3%A5d/#findComment-717341 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Skjønner at du reagerer på dette og han har gjort noe dumt. Dette har dere nå fått ordnet opp i. Dette er tross alt ikke det verste som kunne skje. Men jaggu synes jeg du nå må besinne deg også. Jeg ser lenger ned her at du vurderer å ringe henne og hennes foreldre. Dette er tull fra ende til annen og du setter deg selv i ett veldig dårlig lys. Det får da være grenser til tull du skal finne på ut fra det som har skjedd. Gør du dette er det du som blir den store taperen og dummer deg loddrett ut. Jeg synes du virker litt sytete og grinete når du sitter og griner av så lite som dette, selv om dette kan være alvorlig nok. Ha litt ryggrad jente. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/118743-noen-r%C3%A5d/#findComment-717406 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gråt idag Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Skjønner at du reagerer på dette og han har gjort noe dumt. Dette har dere nå fått ordnet opp i. Dette er tross alt ikke det verste som kunne skje. Men jaggu synes jeg du nå må besinne deg også. Jeg ser lenger ned her at du vurderer å ringe henne og hennes foreldre. Dette er tull fra ende til annen og du setter deg selv i ett veldig dårlig lys. Det får da være grenser til tull du skal finne på ut fra det som har skjedd. Gør du dette er det du som blir den store taperen og dummer deg loddrett ut. Jeg synes du virker litt sytete og grinete når du sitter og griner av så lite som dette, selv om dette kan være alvorlig nok. Ha litt ryggrad jente. Jeg skrev ikke at jeg vurderer det, men at jeg har hatt lyst til det. Det er ikke det samme. Man kan tenke mye rart når man er sint, men jeg vil som sagt ikke såre uskyldige. Jeg gråter ikke hele tiden, men det er tøft. Jeg er redd for tilliten som er blitt ødelagt, nå kommer jeg til å bli en skikkelig bitch fremover, og forlange kontroll på alt, og rapporter over hver eneste telefon, sms og overtidstime. Uholdbart i lengden, selv om han sier han har fortjent det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/118743-noen-r%C3%A5d/#findComment-717455 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gråt idag Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Forstår godt at du føler at dette har vært et tillitsbrudd. Men husk at dette har vært avstands"flørting" og ikke noe fysisk kontakt. Og et telefonnummer må du vel få tak i. Sjekk mobilen hans der han har/hadde lagret mobilnummeret hennes. Selvsagt må du kjenne på magefølelsen om du kontakter henne eller ikke. Men jeg tror det hadde vært deilig for deg å gi henne en aldri så liten overhaling. Om ikke du kjefter hadde du nok hatt godt av å spurt henne hva hun har ment med dette og kanskje slengt inn en liten trussel om å snakke med foreldrene hennes? Det er lov å være litt "jævlig" mot henne når hun har holdt på som hun har gjort. Hun var jo klinkende klar over at du og han var sammen. Om han vil bevise for deg at han er til å stole på så la han gjøre det. Men vær litt obs selvsagt. Og husk at mannfolk som har rundet førti får litt/mye midtlivskrise og kan finne på litt rare ting for å føle seg mer attraktive. F eks flørte med unge jenter eller kjøpe harly davidson. ;o) Midtlivskrisen har pågått en stund, men noen Harley tror jeg ikke den vil resultere i. Jeg ringer ikke. Som jeg sa til mrxx, det er en ting å ønske noe i sinne, noe helt annet å gjøre det. Uansett har jeg ikke noe ønske om å veksle ord med henne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/118743-noen-r%C3%A5d/#findComment-717458 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeg vet hva dette er Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Jeg vet nøyaktig hva du gjennomgår. Jeg avslørte min samboer i sommer for å ha hatt SMS-sex med en vi kjenner + telefonsex. Også her var det helt ville følelser med. Dette er utroskap i full skala. Jeg skjønner de som ikke har vært gjennom slikt tror at dette bare en en liten lek, det var jo ikke fysisk sex. Men dette er så råttent, et slik vanvittig svik at det kan ikke beskrives. Skal dere ha noen som helst slags sjanse til å reparere forholdet, må han legge seg TOTALT FLAT i flere måneder. Ikke bare en dag eller tre. Han må vise en sinnsyk forståelse for din sorg og sjokk. Videre må ha fortelle alt fra A til Å hva som har foregått. Og du skal få stille de samme spørsmålene igjen og igjen. Han må aldri vise at han blir irritert over det. Om du er som meg, er det dette som er terapien. Han skal lide med deg. Min samboer skjønte dette. Og hun har gjennom flere måneder nå lidd med meg. Hun har fortalt alt ned i absolutt minste detalj igjen og igjen, hun har grått med meg og det ser ut til at vi klarer det. Jeg tok selvsagt kontakt med denne fyren tvert jeg fikk rede på dette. Jeg tok han for meg face to face og skjelte han ut en time. Han er gift, og jeg ga han en sjanse: Dersom han fortalte sannheten til meg og kuttet all kontakt med min samboer, skulle jeg skåne hans kone. Jada, sa han og strøk på dør. Likevel tok han ny kontakt med min samboer. Derfor er han nå separert, kone fikk naturligvis vite alt. Han viste ikke meg respekt, da viste ikke jeg han noen heller. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/118743-noen-r%C3%A5d/#findComment-717708 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gråt igår Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Jeg vet nøyaktig hva du gjennomgår. Jeg avslørte min samboer i sommer for å ha hatt SMS-sex med en vi kjenner + telefonsex. Også her var det helt ville følelser med. Dette er utroskap i full skala. Jeg skjønner de som ikke har vært gjennom slikt tror at dette bare en en liten lek, det var jo ikke fysisk sex. Men dette er så råttent, et slik vanvittig svik at det kan ikke beskrives. Skal dere ha noen som helst slags sjanse til å reparere forholdet, må han legge seg TOTALT FLAT i flere måneder. Ikke bare en dag eller tre. Han må vise en sinnsyk forståelse for din sorg og sjokk. Videre må ha fortelle alt fra A til Å hva som har foregått. Og du skal få stille de samme spørsmålene igjen og igjen. Han må aldri vise at han blir irritert over det. Om du er som meg, er det dette som er terapien. Han skal lide med deg. Min samboer skjønte dette. Og hun har gjennom flere måneder nå lidd med meg. Hun har fortalt alt ned i absolutt minste detalj igjen og igjen, hun har grått med meg og det ser ut til at vi klarer det. Jeg tok selvsagt kontakt med denne fyren tvert jeg fikk rede på dette. Jeg tok han for meg face to face og skjelte han ut en time. Han er gift, og jeg ga han en sjanse: Dersom han fortalte sannheten til meg og kuttet all kontakt med min samboer, skulle jeg skåne hans kone. Jada, sa han og strøk på dør. Likevel tok han ny kontakt med min samboer. Derfor er han nå separert, kone fikk naturligvis vite alt. Han viste ikke meg respekt, da viste ikke jeg han noen heller. Takk for svar. Det stemmer at jeg føler meg sveket. Han skjønner at jeg føler meg sveket, men jeg tror fortsatt ikke han skjønner hvorfor. Det ser ut som du har hatt det et hakk verre, det har ikke vært noe snakk inne i bildet her, bare tekstmeldinger. Heldigvis har han gjort som du sier. Lagt seg flat. Det vil jeg ha sagt til alle som er utro: Det er den eneste måten å gjøre det på. Hadde han en eneste gang prøvd å legge skylden på meg, da vet jeg ikke hvordan det ville gått med oss. Det betyr ikke at jeg tror jeg er uten feil, men denne situasjonen kan ikke ordnes opp i på annen måte. Han lider, og sier selv at han fortjener det. Jeg vekket ham midt på natten inatt og skrek til ham en halvtimes tid. Han har tilbudt seg å sove i et annet rom, han fortjener ikke å ligge hos meg sier han. Jeg ser at mrxx har et poeng. Det er bare det at akkurat nå trenger jeg å få det ut. Jeg vet nok om meg selv til å vite at stenger jeg sinnet inne, kommer det frem som depresjon om en stund. Det er bedre å skrike og hyle litt nå. Så jeg skriker og hyler mye til ham, og litt her. Det er terapi å skrive det av seg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/118743-noen-r%C3%A5d/#findComment-717716 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeg vet hva dette er Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Takk for svar. Det stemmer at jeg føler meg sveket. Han skjønner at jeg føler meg sveket, men jeg tror fortsatt ikke han skjønner hvorfor. Det ser ut som du har hatt det et hakk verre, det har ikke vært noe snakk inne i bildet her, bare tekstmeldinger. Heldigvis har han gjort som du sier. Lagt seg flat. Det vil jeg ha sagt til alle som er utro: Det er den eneste måten å gjøre det på. Hadde han en eneste gang prøvd å legge skylden på meg, da vet jeg ikke hvordan det ville gått med oss. Det betyr ikke at jeg tror jeg er uten feil, men denne situasjonen kan ikke ordnes opp i på annen måte. Han lider, og sier selv at han fortjener det. Jeg vekket ham midt på natten inatt og skrek til ham en halvtimes tid. Han har tilbudt seg å sove i et annet rom, han fortjener ikke å ligge hos meg sier han. Jeg ser at mrxx har et poeng. Det er bare det at akkurat nå trenger jeg å få det ut. Jeg vet nok om meg selv til å vite at stenger jeg sinnet inne, kommer det frem som depresjon om en stund. Det er bedre å skrike og hyle litt nå. Så jeg skriker og hyler mye til ham, og litt her. Det er terapi å skrive det av seg. Ja, jeg har hatt det hakket verre. Du må hele tiden få ut aggresjonen - IKKE STENG DET INNE. Jeg prøvde å gjøre det etter noen uker, fordi jeg tenkte at nå må vi komme oss videre. Men da ble alt tusen ganger verre - og jeg var mer sint enn noen gang da ballongen sprakk, og alt måtte ut igjen. Dersom han ikke fatter hvor ille det er å få slengt i ansiktet at han har skrevet "jeg elsker deg" til en annen, er han direkte dumt. Det er en hån mot deg og alt hva du står for. Forlang å ha mobilen hans i flere uker for å sjekke hva som kommer. Jeg gjorde, da følte jeg i alle fall litt konyroll. Pluss å hele tida får rede på hvor hun var til en hver tid. Dersom hun virkelig mente alvor med vårt forhold, var dette en SVÆRT liten pris å betale. Det skjønte hun heldigvis. Jeg kan aldri beskrive til noen hva jeg følte over å ha lest hva min samboer skrev til den fyren. Et større svik har jeg aldri opplevd. Lykke til. Trøst deg med at tiden etter hvert leger sårene, vel og merke om han virkelig viser at han kan ha din tillit. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/118743-noen-r%C3%A5d/#findComment-717753 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humlepungen Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Skjønner at du reagerer på dette og han har gjort noe dumt. Dette har dere nå fått ordnet opp i. Dette er tross alt ikke det verste som kunne skje. Men jaggu synes jeg du nå må besinne deg også. Jeg ser lenger ned her at du vurderer å ringe henne og hennes foreldre. Dette er tull fra ende til annen og du setter deg selv i ett veldig dårlig lys. Det får da være grenser til tull du skal finne på ut fra det som har skjedd. Gør du dette er det du som blir den store taperen og dummer deg loddrett ut. Jeg synes du virker litt sytete og grinete når du sitter og griner av så lite som dette, selv om dette kan være alvorlig nok. Ha litt ryggrad jente. Ryggrad sier du???? Hallo er du våken. Det er vel ryggrad ho viser når ho reagerer på dette. Mannen hennes kan ikke bare få leke seg rundt som en annen unge. Ho kom inn hit for å få råd. Ikke for å få slengt slike bemerkninger mot seg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/118743-noen-r%C3%A5d/#findComment-717850 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humlepungen Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Midtlivskrisen har pågått en stund, men noen Harley tror jeg ikke den vil resultere i. Jeg ringer ikke. Som jeg sa til mrxx, det er en ting å ønske noe i sinne, noe helt annet å gjøre det. Uansett har jeg ikke noe ønske om å veksle ord med henne. Drit i det mrxx sa om at du ikke har ryggrad. Det var hans meget subjektive mening. Du har absolutt ryggrad som setter ned foten for mannen din. Forstår veldig godt at du reagerte på det han gjorde. Han kan selvsagt ikke få leke rundt som en annen liten drittunge/fjortis. Men han har angret seg og lagt seg helt flat, og det er bra. Du må finne ut selv hva som er best for deg i din situasjon. Og vil du ikke ringe så forstår jeg det også. Jeg bare snakka ut ifra det jeg selv hadde gjort. Jeg hadde ikke ringt og vært sint men jeg skulle nok greid å psyka henne litt ut. Ikke med noe "farlig" selvsagt, men ivertfall ikke latt henne slippe billig unna. Kanskje ho kommer til å fortsette å kontakte mannen din? Ho har jo fremdeles nummeret hans? Har han sagt seg villig til å vise deg sms`er som ho eventuellt sender til han heretter? Lykke til videre. Håper dere finner ut av ting sammen og får bygget opp tilliten. Tillit er en skjør ting, men den kan bygges opp igjen med litt jobbing fra begge parter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/118743-noen-r%C3%A5d/#findComment-717853 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Ryggrad sier du???? Hallo er du våken. Det er vel ryggrad ho viser når ho reagerer på dette. Mannen hennes kan ikke bare få leke seg rundt som en annen unge. Ho kom inn hit for å få råd. Ikke for å få slengt slike bemerkninger mot seg Det er ikke ryggrad å sitte å sutre og grine.Hvis du leser innlegget mitt så er det ikke at hun reagerer, men hvordan hun reagerer som jeg påpekte. Hvis du ber om råd her inne så kan du ikke regne med å få bare svar som passer inn i det du mener selv.Da er det jo ingen vits i å be om råd hvis du ikke tåler å høre noe i fra en annen vinkel. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/118743-noen-r%C3%A5d/#findComment-717876 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Drit i det mrxx sa om at du ikke har ryggrad. Det var hans meget subjektive mening. Du har absolutt ryggrad som setter ned foten for mannen din. Forstår veldig godt at du reagerte på det han gjorde. Han kan selvsagt ikke få leke rundt som en annen liten drittunge/fjortis. Men han har angret seg og lagt seg helt flat, og det er bra. Du må finne ut selv hva som er best for deg i din situasjon. Og vil du ikke ringe så forstår jeg det også. Jeg bare snakka ut ifra det jeg selv hadde gjort. Jeg hadde ikke ringt og vært sint men jeg skulle nok greid å psyka henne litt ut. Ikke med noe "farlig" selvsagt, men ivertfall ikke latt henne slippe billig unna. Kanskje ho kommer til å fortsette å kontakte mannen din? Ho har jo fremdeles nummeret hans? Har han sagt seg villig til å vise deg sms`er som ho eventuellt sender til han heretter? Lykke til videre. Håper dere finner ut av ting sammen og får bygget opp tilliten. Tillit er en skjør ting, men den kan bygges opp igjen med litt jobbing fra begge parter. Enda godt at "gråt i går" ikke hører på deg om at hun skal ringe henne og kanskje foreldrene hennes. Det er da måte på til overreakjon og hvem er det som da vil dumme seg ut til de grader? Jo der er jo desverre hun og ikke han. Det å gjøre noe sånt ut fra denne situasjonen vil si veldig mye om henne (les deg selv, som ville ha gjort dette) Dette er ikke akkurat kvaliteter det er noe å være stolt over, tenk litt over det før du råder noen til å gjøre noe sånt. Noe annet hadde det vært hvis de hadde hatt ett seksuelt forhold. Forresten så lær deg å les og om hvorfor jeg mente hun ikke hadde ryggrad. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/118743-noen-r%C3%A5d/#findComment-717879 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gråt igår Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Det er ikke ryggrad å sitte å sutre og grine.Hvis du leser innlegget mitt så er det ikke at hun reagerer, men hvordan hun reagerer som jeg påpekte. Hvis du ber om råd her inne så kan du ikke regne med å få bare svar som passer inn i det du mener selv.Da er det jo ingen vits i å be om råd hvis du ikke tåler å høre noe i fra en annen vinkel. Det har du helt rett i, og jeg tar meg ikke nær av det. Man får tåle såpass. Jeg er på dol endel, og du er en person jeg har lært å respektere som en fornuftig mann, så jeg hører på det du sier. Men som jeg sa til deg, noen plan om å ringe noen har jeg ikke. Jeg bare blåser ut litt damp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/118743-noen-r%C3%A5d/#findComment-717883 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Det har du helt rett i, og jeg tar meg ikke nær av det. Man får tåle såpass. Jeg er på dol endel, og du er en person jeg har lært å respektere som en fornuftig mann, så jeg hører på det du sier. Men som jeg sa til deg, noen plan om å ringe noen har jeg ikke. Jeg bare blåser ut litt damp. Takk:-)) Forøvrig var svaret mitt til Humlepungen, som kritiserte meg for svaret jeg ga deg. I en slik sak er det lov å blåse ut litt damp og noe som er riktig også for at han skal forstå alvoret. Men det er viktig å holde det på det nivået som er riktig, ut fra det som har skjedd. Enda godt du er så fornuftig at du ikke hører på hva Humepungen sier, det er en overreaksjon av dimensjoner. Det hadde vært greit nok hvis de hadde hatt noe seksuelt sammen, men ikke på grunn av noen sms'er. Ringer du henne, eller enda verre, hennes familie, så er det du som blir den store taperene og du setter deg selv i ett meget dårlig lys. Når hun er 21 så skal ikke familien hennes trekkes inn i saken heller. Grunnen til at jeg sa du virket sutrete og grinete og ikke hadde ryggrad er at du må nærme deg 40 år snart, i og med at din mann er 40. Da er det ikke vanlig å gråte og sutre for noe sånt som dette. Saken er for lite alvorlig til det. Men blås ut damp jente, det er bare sunt:-) Lykke til videre:-)) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/118743-noen-r%C3%A5d/#findComment-718218 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.