Gå til innhold

Har aldri orgasmeproblemer - er det unormalt eller?

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest her inne om kvinner som aldri får orgasme begynner jeg sannelig å lure på om jeg er unormal, jeg har aldri problemer med å få orgasme jo.

Siden ved 17-tiden i går ettermiddag (nå er klokka ca. 9:40 morgenen etter) har jeg gitt meg selv 3 orgasmer (1 vaginal og 2 klitorisorgasmer). Hadde heller aldri problemer med å få orgasme sammen med eks'en. Er jeg unormalt heldig, eller hva?

Fortsetter under...

Det må jo være deilig for deg, og også for aktuell partner og vite at det ikke skal så mye hokus pokus til for at du skal få orgasme. Det at du vet hvilke knapper du skal tykke på når du er aleine vil jo også være til stor fordel for aktuell partner. Du er heldig ja, men ikke unormal. Du har vel bare et godt og avslappet forhold til egen kropp og seksualitet...

Da er vi i tilfelle like (u)normale. :o) Ikke uvanlig at sambo kan kjøre på som han selv vil og at orgasmene mine kommer trillende som perler på en snor. Skal ikke så mye til for å få det til å gå heller.

Nei, Lillemus, vi er nok priviligerte du og jeg. :o)

Annonse

Gjest bare flaks ?

Det er vel helst de som har problemer som skriver her.

Jeg har det som deg. 5-10 orgasmer pr. samleie er det vanlige, og da holder jeg igjen den første, for ellers blir jeg lei lenge før ham. Jeg telte en gang for moro skyld, da kom jeg til 40, men det var ganske kjedelig egentlig.

Hvorfor ? Vel, jeg kommer ihvertfall ikke fra noe spesielt frigjort hjem. Jeg er ikke særlig frigjort selv heller, og antall partnere kan jeg telle på en hånd, og fortsatt ha fingre til overs.

Jeg har det som deg. 5-10 orgasmer pr. samleie er det vanlige, og da holder jeg igjen den første, for ellers blir jeg lei lenge før ham. Jeg telte en gang for moro skyld, da kom jeg til 40, men det var ganske kjedelig egentlig.

Hvorfor ? Vel, jeg kommer ihvertfall ikke fra noe spesielt frigjort hjem. Jeg er ikke særlig frigjort selv heller, og antall partnere kan jeg telle på en hånd, og fortsatt ha fingre til overs.

Ja, der har du oss. Jeg når ikke 40 orgasmer *hver* gang, men ikke langt unna..selv om det blir slitsom med all tellinga selvsagt, spesielt når vi har samleie 1-2 ganger pr. dag.

Jeg synes det er viktig at vi får fram synspunkter også fra de av oss som ikke har problemer. Bra innspill.

40 orgasmer?????????? Er det en spøk? Trodde faktisk ikke det var fysisk eller fysiologisk mulig, med mindre dere driver på i timesvis. To-tre kan jeg være med på, men 40 orgasmer under ett eneste samleie? Beklager, men jeg tror deg ikke.

Gjest bare flaks ?

40 orgasmer?????????? Er det en spøk? Trodde faktisk ikke det var fysisk eller fysiologisk mulig, med mindre dere driver på i timesvis. To-tre kan jeg være med på, men 40 orgasmer under ett eneste samleie? Beklager, men jeg tror deg ikke.

Neivel, deg om det.

Nå holder vi ofte på i timevis. Jeg tror rekorden er syv timer. Da var vi nyforelsket. Nå er det vanligere med 1-2 timer. Egentlig er det litt mye synes jeg, for man trenger søvn også.

Annonse

Gjest fjellrypa

2-3?? håper du spøker. Det går veldig godt ann å ha både 10-20 og 30 orgasmer, sikkert 40 også...

Selv får jeg alt fra 1 til 20, alt etter hvor mye tid vi har...

Før når vi greide koble ut alt ei hel helg og kunne elske i timevis, fikk jeg nok 30-40 også. Fordelt over mange timer...

synes det er altfor mye snakk om orgasme og tilfredsstillelse.. herregud, kan man ikke bare knulle som kaniner da og ikke fokusere på alt det andre... dersom det er godt for begge, eller bare den ene, ås er det jo en bonus :-)

jeg er også unormalt heldig!

kjæresten min har større problemer enn meg. kan jo være vi har vært veldig flinke til å lære oss selv å kjenne, og vært heldig med partnere som ikke fikk oss til å føle oss flaue eller dumme, og brydde seg minst like mye om vår tilfredstillelse som sin egen?

og så er det alt for mange jenter som mener at det er opp til partneren sin om man skal få orgasme eller ikke, og ikke fikser det på egen hånd!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...