Gå til innhold

Har aldri orgasmeproblemer - er det unormalt eller?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm....vet ikke hvem som er verst. Lillemus som skrev innelegget eller alle som lar seg provosere til å svare surt tilbake.

Jeg syns de sure er verst.

Vanskelig å være glad på andres vegne kanskje?

Synd at ikke alle får oppleve orgasme, men det pleier ikke bli bedre av at man er sur og negativ.

2-3?? håper du spøker. Det går veldig godt ann å ha både 10-20 og 30 orgasmer, sikkert 40 også...

Selv får jeg alt fra 1 til 20, alt etter hvor mye tid vi har...

Før når vi greide koble ut alt ei hel helg og kunne elske i timevis, fikk jeg nok 30-40 også. Fordelt over mange timer...

Mulig jeg er komplett kjempeteit som spør om dette. Men hvordan definerer dere multiorgasmedamene en orgasme? Etter en eller to stykker er jeg helt utslitt, og få 38 til hadde jeg bare ikke orket.

Når jeg får en orgasme eksploderer det i hele meg, og det er så vanvittig godt at det nesten ikke er til å holde ut i mer enn 5-10 sekunder. På veien opp til en orgasme kommer vellysten i bølgedaler, og jeg føler jeg er nesten der, men når jeg kommer så vet jeg at jeg ikke hadde nådd helt opp. Unnskyld igjen om jeg virker fornærmende, men teller dere disse veldig gode bølgetoppene som orgasmer?

For å få 40 orgasmer må en nødvendigvis bruke lang tid, for det er jo en latensperiode, der orgasme ikke kan oppnås.

Dere er jo kjempeheldige og må ha supersex om dere får alt fra 10-40 orgasmer hver gang dere har sex. Men er dere ikke slitne også?

Beklager om jeg terper, jeg kunne bare ikke la dette ligge, er for nysgjerrig.

Annonse

Mulig jeg er komplett kjempeteit som spør om dette. Men hvordan definerer dere multiorgasmedamene en orgasme? Etter en eller to stykker er jeg helt utslitt, og få 38 til hadde jeg bare ikke orket.

Når jeg får en orgasme eksploderer det i hele meg, og det er så vanvittig godt at det nesten ikke er til å holde ut i mer enn 5-10 sekunder. På veien opp til en orgasme kommer vellysten i bølgedaler, og jeg føler jeg er nesten der, men når jeg kommer så vet jeg at jeg ikke hadde nådd helt opp. Unnskyld igjen om jeg virker fornærmende, men teller dere disse veldig gode bølgetoppene som orgasmer?

For å få 40 orgasmer må en nødvendigvis bruke lang tid, for det er jo en latensperiode, der orgasme ikke kan oppnås.

Dere er jo kjempeheldige og må ha supersex om dere får alt fra 10-40 orgasmer hver gang dere har sex. Men er dere ikke slitne også?

Ettersom andre aldri kan føle akkurat det man selv føler så er dette et litt vanskelig tema å diskutere. Vanskelig å forklare en orgasme.

Jeg vil påstå at jeg kan få mange orgasmer etter hverandre. Mulig det egentlig ikke er orgasmer slik du ser det, men bare små-topper. Har aldri hatt en orgasme som har slått meg helt ut slik at jeg har måttet stoppe å ha sex. Noen forteller jo om slikt også.

Vet ikke om det var et svar på det du spurte etter?

Ettersom andre aldri kan føle akkurat det man selv føler så er dette et litt vanskelig tema å diskutere. Vanskelig å forklare en orgasme.

Jeg vil påstå at jeg kan få mange orgasmer etter hverandre. Mulig det egentlig ikke er orgasmer slik du ser det, men bare små-topper. Har aldri hatt en orgasme som har slått meg helt ut slik at jeg har måttet stoppe å ha sex. Noen forteller jo om slikt også.

Vet ikke om det var et svar på det du spurte etter?

Jo, takk for svar. Jeg var kanskje litt paff da jeg skrev første innlegg, for 40 orgasmer er faktisk verste c",) jeg har hørt. Og jeg følte meg samtidig litt dårlig i senga, da jeg kun får en eller to, og er fornøyd med det......

Da er det nok muligens bare definisjonen som er litt ulik, og som du sier så vet en jo ikke hva andre føler.

Gjest bare flaks ?

Jo, takk for svar. Jeg var kanskje litt paff da jeg skrev første innlegg, for 40 orgasmer er faktisk verste c",) jeg har hørt. Og jeg følte meg samtidig litt dårlig i senga, da jeg kun får en eller to, og er fornøyd med det......

Da er det nok muligens bare definisjonen som er litt ulik, og som du sier så vet en jo ikke hva andre føler.

Som jeg skrev, 40 er kjedelig. Det som skjer, er at den første er som du beskriver, og de neste fem (cirka) er ikke så verst de heller. Deretter kjenner jeg mindre og mindre, men det som skjer fysisk er forsåvidt det samme.

Den første blir dessuten bedre jo lenger jeg holder igjen før jeg får den, så jeg foretrekker det sånn.

Jeg er såkalt "heldig" med mannen. Han bruker aldri mindre enn 20 minutter, som regel minst en time. Det kan også bli kjedelig.

Gjest forundret leser

Hm....vet ikke hvem som er verst. Lillemus som skrev innelegget eller alle som lar seg provosere til å svare surt tilbake.

Folk er vel ikke sure selv om de påpeker at innleggene på Dol stammer fra de som har problemer i forhold til orgasmer og at resten av Norge ikke ser noen grunn til å fortelle om et ikke-eksisterende problem?

Gjest vellykket ?

Ikke har barna søvnproblemer heller...

Ærlig talt, folk spør vel hovedsakelig om det de har trøbbel med??

Og, jeg tror de færreste har særlig problemer med å skaffe seg 3 - eller for den saks skyld 10 - orgasmer for egen HÅND... :-) et snaut helgedøgn - hvis man har tid, lyst og anledning.

Det en del sliter med er forventningene om orgasme i stereo under samleiet!

Jeg tro du begynner å bli litt desperat Lillemus :-o

Ikke har barna søvnproblemer heller...

Ærlig talt, folk spør vel hovedsakelig om det de har trøbbel med??

Og, jeg tror de færreste har særlig problemer med å skaffe seg 3 - eller for den saks skyld 10 - orgasmer for egen HÅND... :-) et snaut helgedøgn - hvis man har tid, lyst og anledning.

Det en del sliter med er forventningene om orgasme i stereo under samleiet!

Jeg tro du begynner å bli litt desperat Lillemus :-o

Stereo-orgasmer under samleie har jeg heller aldri opplevd, men har aldri sett på akkurat det som noe problem. :o)

Visste bare ikke at det ikke var lov med litt undring her inne, men greit nok.

Annonse

Lillemus!

Har du tittet laaaangt ned i rødvinsflaska før dette innlegget?

*lol*

:-D

*Ler* Nei, når jeg ser på tidspunktet den ble sendt må jeg ha sittet på jobb en liten stund før åpningstid. :o) Ingen vin da nei.

Gjest fjellrypa

Merk: ...jeg skrev jeg får alt fra 1-20 orgasmer, (ikke 10 som du skriver) alt etter varigheten... Elsker vi i flere timer, kan det godt være 20, mens andre ganger da vi kanskje ikke har så god tid, får jeg bare 1.

Men definere en orgasme....det tror jeg jeg står over....:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...