Gjest lulu Skrevet 6. desember 2000 Del Skrevet 6. desember 2000 Jeg sliter en del med typen min for tiden. Vi er forlova, og har bodd sammen det siste året. Problemet er at jeg har et større behov for sex enn han. Det gjør meg helt frustrert, er temmelig lei av å bli avvist gang på gang. Dessuten lurer jeg jo på hva som er galt med meg siden han ikke "vil ha meg". Derfor prøvde jeg å snakke med han om dette. Han sier potensen hans er så dårlig at han ikke orker mer enn ca 2 ganger i uka. Men hvorfor var det MYE oftere før da?? Så sa han at hvis jeg tar av noen kilo så kanskje det blir bedre.... Det var sykt sårende. Jeg er ikke overvektig, men ser heller ikke ut som en super modell. Han forstår ikke at jeg ble såret, for jeg har jo selv uttalt flere ganger at jeg ønsker å slanke meg, så det gjorde vel ingenting om han sa det. Hva synes dere???? Er jeg urimelig som av og til ønsker sex to dager på rad eller 3 dager i uka, eller er dette normalt? Hvordan vil da sexlivet bli om 5 år f.eks? Lite eller ingenting? Jeg vil også vite deres reaksjon på at han knytter min vekt opp mot hans sexlyst. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/11884-hva-tror-dere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fransiscka Skrevet 6. desember 2000 Del Skrevet 6. desember 2000 Du henger deg mest opp i at du "har mer sexlyst" enn ham. Står man utenfra, som meg, og ser saken fra en helt annen side, syns jeg du bør være obs på faresignalene han gir deg. Ser man rett på selve problemet, så gjelder det jo at han ikke har lyst på deg mer, og at han ikke er fornøyd med deg. Han vil du skal bli slankere, kanskje han da får mer lyst på deg, sier han. At en mann i det hele tatt sier noe slikt, burde gi deg et lite vink om at forholdet nok ikke er som det burde. Når en av partene i et forhold ikke lengre liker den andre som den er, og kommer med ønsker om forandring av utsenede i håp om å tenne på motsatt part, er noe virkelig galt. Jeg ville foreslå at dere tok en ordentlig prat sammen. Iallefall om du elsker han. Selv, rå og direkte som jeg er, ville jeg nok garantert kasta fyren på dør, og sett etter en ny. Du fortjener ikke en mann som ikke har lyst på DITT utsenede, og som kommer med sårende setninger til deg. Verden er full av mennesker som ønsker bli noens (din?) kjæreste. Håper du får ordnet opp i problemene... Med vennlig hilsen, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/11884-hva-tror-dere/#findComment-59584 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pez Skrevet 6. desember 2000 Del Skrevet 6. desember 2000 Dette er farlig... Som gutt som ikke er mest ekstrem i det hele tatt, så er det rart at gutter i det hele tatt ikke har lyst på sex mer enn 2 ganger i uken. Nå vet jeg ikke hvor ganle dere er, men det tror jeg bare er en unnskyldning for at jan rett og slett ikke vil ha sex med deg... At han skulle få mer lyst på sex hvis du gikk ned i vekt er det dummeste jeg har hørt. Hvis det er vanlig for ham å si det, så har han ikke mange sosiale antenner. Det er likevel viktig at du også sier i fra at det såret deg!! Da kan han i alle fall tenke seg mer om neste gang.Dere skal jo gifte dere. Det kan bli vanskelig hvis dere ikke skjerper tilitten i forholdet! Lykke til! Vær direkte! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/11884-hva-tror-dere/#findComment-59681 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 6. desember 2000 Del Skrevet 6. desember 2000 Noen menn er enormt fiksert i hvordan kvinnekroppen ser ut. Det er nesten en slags tvangsnevrose. Hvis hun ikke på prikken passer hans smak får han potensproblemer. Det er riktig leit at det er sånn, og det er ikke så mye å stille opp rent behandlingsmessig for slike "tvangstilstander". Man skal være forsiktig med å gi konkrete råd, men i dette tilfelle tillater jeg meg å spørre deg om du tror dette forholdet egentlig er liv laga? Kan det være en tanke å kutte ham ut? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/11884-hva-tror-dere/#findComment-59813 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.