Gå til innhold

sex under mensenperioden!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp. For ikke lenge siden (i år en gang) ble det offentliggjort en amerikansk undersøkelse som viste at det overhode ikke fantes noe som het sikre perioder. Kvinner kan ha eggløsning utenfor de "faste" eggløsningene, ja, opptil flere i hver syklus.

Såvidt jeg husker mente de også at det innimellom ble født "tvillinger" med hver sin far når kvinnen hadde hatt samleie med en annen etter første befruktning.

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Nei, det tror jeg ikke. Det er såpass vanskelig å finne et mannfolk som har lyst til å rote nedi der i den perioden at hele parringsritualet i de fleste tilfeller faller bort. Da blir det jo ikke småtroll heller.

Er det så vanskelig å finne??

Jepp. For ikke lenge siden (i år en gang) ble det offentliggjort en amerikansk undersøkelse som viste at det overhode ikke fantes noe som het sikre perioder. Kvinner kan ha eggløsning utenfor de "faste" eggløsningene, ja, opptil flere i hver syklus.

Såvidt jeg husker mente de også at det innimellom ble født "tvillinger" med hver sin far når kvinnen hadde hatt samleie med en annen etter første befruktning.

men heldigvis er de fleste peniser laget slik at de skraper ut gammel sæd før de fyller den med ny da... men da kan såklart en liten celle ha kommet langt inn allerede...

Nei, det tror jeg ikke. Det er såpass vanskelig å finne et mannfolk som har lyst til å rote nedi der i den perioden at hele parringsritualet i de fleste tilfeller faller bort. Da blir det jo ikke småtroll heller.

Er ikke vanskelig å finne det vel. Jeg har i hvertfall en mann som driter i om jeg har mensen eller ikke, og jeg kjenner flere av den sorten.

Nåja... Har da opplevd et par stykker som kommer med den... "Jammen det gjør da ingenting..."

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...