Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er det lenge siden jeg har skrevet og må komme med en oppdatering.

Det er litt rart, jeg anser meg ikke som ufb'er lenger og er ikke det, men jeg klarer ikke å la vær å se hvordan det går med dere jeg hadde kontakt med.

Det er så gøy å lese at de fleste har fått ett barn og mange er igang med søskenforsøk/har fått søsken...

Guttene mine har det fint. Eldstemann er snart 2 1/2 år og minstegutten er 9 mnd. Tiden går så utrolig fort. Det er hektisk men gøy. Minsten er høyt og lavt, kryper, reiser seg opp osv. så her må jeg ha øynene i alle vinkler av hodet. Eldstegutten er motorisk langt fremme men er treig til å prate. Han tenker nok at så lenge vi forstår han og han gjør seg forstått så har det ingen hast*ss*. Men han sa nettopp navnet på hans døde tvillingsøster!! Det var litt sterkt. Ikke at vi tuter ørene fulle men det er helt naturlig for meg å snakke om henne til han også.

Nå er det snaue 3 mnd til jeg begynner å jobbe igjen, men i redusert stilling. Tiden går så altfor fort men jeg må bare utnytte de siste månedene godt.

Håper dere har det fint, uansett situasjon...

mange klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119012-hei-gamle-kjenninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig å høre fra så mange gamle her ! :o) Det er jo mange som har flyttet til FUB nå, men jeg føler meg fortsatt mest hjemme her, jeg. Jeg har vel vært her så lenge at jeg har grodd fast, tenker jeg.

Så minsten har blitt så stor allerede ! Jeg synes ikke det er lenge siden du var gravid med tvillingene. Jeg synes det er fint at du snakker om tulla som ble borte, selv om det sikkert var ganske tøft å høre småen snakke om henne.

Vi driver med 2. søskenforsøk nå. Vi setter inn bare ett egg i gangen, for det passer dårlig for oss med tvillinger i tillegg til den vi har. Regner med å teste til helgen, så får vi se......

Kos deg videre !

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119012-hei-gamle-kjenninger/#findComment-719161
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...