Gå til innhold

help me

Anbefalte innlegg

Gjest miserable 23

Jeg er ei jente på 23 som fremdeles er jomfru. Dette begynner etterhvert å bli et stort problem, og jeg er redd at jo lengre jeg venter, jo hardere blir det. Jeg kommer vel til å ende opp som en gammel peppermø hvis ikke jeg treffer noen snart(jeg er så kresen,kan ikke hoppe til sengs med hvem som helst, må føle meg trygg på vedkommende og være tiltrukket av ham, kunne f.eks ikke tenke meg noe one night stand med en tilfeldig fyr jeg traff på byen) Jeg har endel småkviser på rygg og bryst, og redd for at dette kan virke avstøtende på gutter. Jeg har slitt med dette siden jeg var 13, og tenkt at det forsvinner jo når jeg er ferdig med tenårene. Men det har det altså ikke gjort(er nok litt arvelig belastet) Ellers er det ikke noe i veien med utseendet mitt. Ofte gutter som melder sin interesse, men jeg er redd de vil backe ut når de kjenner til mitt lille "problem". Hva sier dere mannfolk? Hvis dere var tiltrukket av en jente, og oppdaget at hun hadde litt kviser her og der? Ville dere snudd i døra? Eller spiller det ikke allverdens rolle? Og er dere skeptiske til jenter som er jomfruer i en alder av 23? Husker bare jeg leste en artikkel i et blad hvor gutta skulle uttale seg : Jomfruer, nei takk! Så da er en på en måte dømt da..ville vært veldig takknemlig for noen tilbakemeldinger

hilsen miserable 23

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119038-help-me/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi gutter er forskjellige, noen vil nok rynke på nesa. Andre vil ikke bry seg i det hele tatt.

Om gutten har fått tid til å bli glad i deg er sjansen større for at ikke vil bry seg om noen kviser.

Når det gjelder ukeblader og hva de sier er rett og galt, så er det veldig ofte bare tull. Ukebladene skriver for å selge og utnytter usikkerheten til folk. I ukebladene jobber stort sett bare synsere som ikke vet mer enn vanlige folk. Og undersøkelser som baserer seg på tre-fire menneskers uttalelser, eller statistikk som er feiltolket for å skape overskrifter er null verdt.

Gutter er kort og godt forskjellige og bryr seg om forskellige ting.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119038-help-me/#findComment-719363
Del på andre sider

Om du er redd for å bli fordømt for din jomfruelighet, så trenger du da ikke fortelle det til eventuell parter? Det er klart at en skal være åpen i et forhold, men noe privatliv er lov å ha. Har du ikke lyst til å fortelle det, så ikke fortell det.

Om han vil oppdage det? Ikke nødvendigvis. Når du er 23 går jeg ut i fra at du har brukt tamponger, syklet osv slik at jomfruhinnen er det ikke mye igjen av. En annen ting er om du er veldig usikker, så kan han skjønne at du ikke har så mye erfaring, men hva gjør vel det, du trenger ikke plukke opp selve casanovaen på byen for å få det overstått. En kjæreste vil ikke snu i døra av hverken lite erfaring eller kviser.

Bli kjent med kroppen din og by den frem til en kjæreste når du er klar for det, ikke tenk på alderen din. Bare flott at du ikke tar hvem som helst.

You go, girl!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119038-help-me/#findComment-719743
Del på andre sider

Kjenner flere gutter i din alder som også er jomfruer jeg. Ingenting å skamme seg over det vel? Det er jo flott at du ikke ligger med hvem som helst, men venter til du møter en gutt du virkelig er glad i og føler deg trygg sammen med?

Jeg synes du skal være ærlig om dette når den tid kommer, slik at han kan ta hensyn og gjøre dine første seksuelle opplevelser til en positiv opplevelse og ikke noe negativt. Kommer ingenting postivt ut av at han tror dette er noe du har gjort hundre ganger, når du selv er litt redd og usikker. Da er det bedre å trå varsomt frem.

Ellers er jeg enig i at det er viktigst at du begynner å bli kjent med din egen seksualitet. Det vil iallfall gjøre din første erfaring med en gutt mye bedre. Om du onanerer, utforsker deg selv, er trygg og fornøyd med deg selv og ikke er redd for å utforske din seksualitet også sammen med en gutt.

Håper du finner en gutt til slutt som er hensynsfull og forståelsesfull, som respekterer deg, som er stolt over å være din første, og som ikke er alt for erfaren slik at dere kan uforske dette sammen!

Slapp av, kos deg med deg selv og din kropp, og så møter du nok drømmemannen når tiden er inne!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119038-help-me/#findComment-720463
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...