Gå til innhold

sprøtt?!

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Jeg: kvinne, 34, ser yngre ut, relativt oppegående, skilt, 3 barn, føler meg "voksen" men ikke satt!

Hva skal jeg si til

gutt, 19 år, drømmer tydeligvis om en dame på min alder, ser uforskammet bra ut, men fryktelig UNG, kanskje en sånn jeg drømte om da jeg var 18... Virker meget "lovende", vi er kanskje på samme mentale "plan" unntatt alt som henger sammen med alder.

Hva skal jeg si?! Har litt lyst, men trenger ikke flere komplikasjoner i livet nå. Har flere andre "beundrere" men ikke spesielt interessert i noen av dem, holder meg unna for jeg vil ikke såre dem...

Det er jo klart at 19-åringen og jeg ikke har noen langvarig og alvorlig framtid sammen, men erfaringsmessig vil noen bli såret likevel... "Bare sex" har jeg hørt før, man vil alltid ha mer ;-) Dvs det som man tror er ONS blir bare trøbbel... Vidunderlig en stund, ja, men jeg hater å såre folk! Eller kanskje det er jeg som får det mest vondt denne gangen?

På sikt er jeg jo på jakt etter "den rette" men tror jeg har blitt så kresen at det kan være LANGT unna... Skal jeg leve i sølibat i mellomtiden? Kanskje dette virker ekstra interessant rett og slett fordi det er "trygt": han kan umulig ha interesse for meg i all evighet... Men har brent meg på den før...

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119138-spr%C3%B8tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner igjen spenningen av å bli beundret av en yngre mann (gutt!). Ingen kan beundre deg så intenst som en 19 åring.

Men husk på at gutter er ekstra sårbare i den alderen, og selv om han sier at han kun er ute etter et seksuelt forhold, så kommer han til å bli følelsesmessig involvert.

Nyt oppmerksomheten, og gled deg over at du fremdeles er attraktiv - men hold deg unna!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119138-spr%C3%B8tt/#findComment-720314
Del på andre sider

Gjest fulle fem

Jeg hadde et "just sex" forhold med en mann på 34, er selv 21.

Det endte med at han ble forelsket, og dødelig sjalu da jeg brøt opp og fant meg en annen elsker. Han var hele tiden redd for at jeg skulle få følelser for hamm, men jammen ble det ikke omvendt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119138-spr%C3%B8tt/#findComment-720716
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...