Gå til innhold

Mann likegyldig til syk kone...

Anbefalte innlegg

Gjest beklager om jeg traff et ømt punkt

Å? Kan du definere det nærmere, eller er det bare en barnslig slengbemerkning? Det jeg sa var ihvertfall basert på noe, og en kommentar til en lite intelligent uttalelse. La oss se om du kan ytdype svaret ditt nærmere...

"................"

Om jeg har forstått det riktig er det en slags lykkepille. Antideppresiva.

Jeg prøvde bare å provosere deg litt siden det provoserer meg at det er så mange som synes andres meninger er teite.

Fortsetter under...

Gjest pytt pytt

Å? Kan du definere det nærmere, eller er det bare en barnslig slengbemerkning? Det jeg sa var ihvertfall basert på noe, og en kommentar til en lite intelligent uttalelse. La oss se om du kan ytdype svaret ditt nærmere...

"................"

Og så kan jeg jo legge til at en poplåt heter det samme.....usaklig kommentar men...

Om jeg har forstått det riktig er det en slags lykkepille. Antideppresiva.

Jeg prøvde bare å provosere deg litt siden det provoserer meg at det er så mange som synes andres meninger er teite.

Et ømt punkt? Ærlig talt :-) Mener du at nicket mitt er lite gjennomtenkt? I så fall anmoder jeg nok en gang om et argument.

Du må gjerne provosere, men det har liten effekt hvis det ikke er mer intelligent enn det der.

Og når har jeg sagt at andres meninger er "teite"? Det jeg gjorde var å påpeke at du kom et et utsagn som var lite intelligent. Hvis du vet bedre enn du gir inntrykk av, så skjønner du også at det utsagnet du kom med var lite glupt. "Sånn er menn" er en generalisering som er lite gjennomtenkt. Det har ingenting med andres meninger å gjøre, det er enkel logikk.

".................."

Og så kan jeg jo legge til at en poplåt heter det samme.....usaklig kommentar men...

Ja, hva du enn mener med det. Jeg vet også at det er en gruppe som heter Prozack Nation (legg merke til staveforskjellen her), uten at det har noe som helst med saken å gjøre.

"..................."

Gjest du gidder svare....

Et ømt punkt? Ærlig talt :-) Mener du at nicket mitt er lite gjennomtenkt? I så fall anmoder jeg nok en gang om et argument.

Du må gjerne provosere, men det har liten effekt hvis det ikke er mer intelligent enn det der.

Og når har jeg sagt at andres meninger er "teite"? Det jeg gjorde var å påpeke at du kom et et utsagn som var lite intelligent. Hvis du vet bedre enn du gir inntrykk av, så skjønner du også at det utsagnet du kom med var lite glupt. "Sånn er menn" er en generalisering som er lite gjennomtenkt. Det har ingenting med andres meninger å gjøre, det er enkel logikk.

".................."

Ok.Så vinner du da. Sånn er ENKELTE menn da....Hvis du synes jeg er så lite intelligent, så skjønner jeg ikke hvorfor

Annonse

Ok.Så vinner du da. Sånn er ENKELTE menn da....Hvis du synes jeg er så lite intelligent, så skjønner jeg ikke hvorfor

Modenhetsgraden i innleggene dine sier jo litt, uten at jeg skal utbrodere det noe mer.

Jeg påpekte at du kom med en lite intelligent uttalelse. Hvis du ikke klarer å se forskjell på det og om jeg hadde kalt deg som person lite intelligent, så henviser jeg igjen til modenhetsgraden.

Dessuten - kommer man med bombastiske uttalelser må man vente seg tilsvarende reaksjoner.

"...................."

Gjest duogduogdu

Modenhetsgraden i innleggene dine sier jo litt, uten at jeg skal utbrodere det noe mer.

Jeg påpekte at du kom med en lite intelligent uttalelse. Hvis du ikke klarer å se forskjell på det og om jeg hadde kalt deg som person lite intelligent, så henviser jeg igjen til modenhetsgraden.

Dessuten - kommer man med bombastiske uttalelser må man vente seg tilsvarende reaksjoner.

"...................."

Ja er heeeeeeeeeeeelt enig. Du har rett i alt du skriver. Synes bare det er gøy å få svar jeg.....

Det heter jo "gode og onde dager"...Jeg er visst bare dumsnill jeg da når mannen spyr ut hele bade. Jeg tørker nemlig opp og vasker jeg da...og da forventer jeg ikke at han gjør det samme, men at jeg kanskje får litt hjelp til å hente vann eller tabletter når jeg er syk. Evt. en bøtte som jeg kan kaste opp i.....

Hvis mannen min hadde spydd utover hele badet, skulle han jammen meg ha fått vasket opp igjen etter seg selv...når han først er på badet, forlanger jeg at han treffer do!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...