Gå til innhold

Ståpikk!?!?

Luneez - Fordi du fortjener det!

Anbefalte innlegg

Luneez - Fordi du fortjener det!

Hei folkens. Jeg er en gutt på 20 år, og har ei jente jeg har vært kjæreste med i snart 6 mnd. Vi har det fint sammen, og har et bra sexliv. Hun er 18, og noe av det deiligste jeg har sett! Jeg ELSKER henne og hun elsker meg! Problemet oppsto for 3 dager siden... Vi skulle ha sex, og hadde som vanlig et ganske langt forspill. Jeg hadde ereksjon under hele forspillet, men da vi skulle ha sex ble den slapp etter 10 sekunder!!! Vi bestemte oss for å ta pause 1 dag, og slo oss til ro med at "Det er sikkert fordi vi kjørte oss så hardt i går..."! Vi hadde nemlig sex 3 ganger dagen før... I går skulle vi prøve igjen... Samme skjedde! HVA ER GALT MED MEG??? ;( Jeg tenner på henne, men det skjer likevel... (Har hatt halsbetennelse de siste dagene, men d kan umulig skyldes det..?) Vær så snill å svar meg, om du opplever d samme, eller vet hva som må gjøres! Hva med en diett? Trening? Bedre blodsirkulasjon?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119162-st%C3%A5pikk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg har det akkurat som deg, men jeg har hatt det nå og da i 2-3 år.. Så jeg har vært hos legen idag å tatt masse prøver. Håper de klarer å fikse d..

Dette er kun psykisk. Du henger deg alt for mye opp i hva som skjedde den første gangen de "streika". Glem det. Det har jeg gjort, og det funker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119162-st%C3%A5pikk/#findComment-744772
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...