vektjente Skrevet 10. september 2003 Skrevet 10. september 2003 Jeg skulle gjerne vite hva som skjer når man av en el. annen grunn blir gravid mens man går på p-pillen. Jeg tar Diane (har tatt i 10 år) men har glemt å ta en i ny og ne, nå har jeg vært morgenkvalm i en uke og føler meg litt underlig i kroppen. Men jeg fortsetter å ta pillen. Det jeg lurer på er: Vil den regelmessige blødningen stoppe når man er gravid (og jeg kan ta det som et sikkert tegn), eller vil p-pillene fremtvinge en blødning uansett..? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 10. september 2003 Skrevet 10. september 2003 Du burde sjekke om du er gravid snarest. Eventuell baby har ikke godt av p-piller. Det med blødninger og p-pille vet jeg desverre ikke. 0 Siter
Gjest Daredevil Skrevet 10. september 2003 Skrevet 10. september 2003 Det kan tenkes at du får en liten blødning, eller ingen i det hele tatt. Du bør uansett kutte ut p-pillen til du har fått et sikkert svar. I mellomtiden kan du bruke kondom, for å sikre at du ikke blir gravid, om du ikke allerede er det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.