Gjest tidligere bruker Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 først et lite sammendrag: min kjære var på besøk her fra 27 juli til 10 august. jeg var da akkurat ferdig med en mens-periode da han kom. rotet noe veldig med p-pillen da han var her (trionetta). da han reiste bestemte vi at siden han kommer hjem for godt i oktober kunne jeg slutte på pillen nå siden vi vil prøve på nummer 2 da. etter 2 uker med mensmurringer (også mens han var her) fikk jeg mensen noen dager for sent. merkelig mens. mindre enn vanslig og ganske slimete (æsj...) han siden den tid hatt vondt i magen (som mensmurringer) i snart 6 uker!! hadde kramper (kynnerlignende) en kveld og bestillte legetime. testet for uvi og graviditet. begge negative. fikk besskjed om å komme tilbake pom det ikke gav seg. nå er det 5 dager siden jeg skylle hatt mensen og jeg har ikke hatt så mye som en dråpe blod. har vondt i magen, er slapp og trett. blir raskt kvalm... hva i alle dager er det som går av meg? er det normalt å ha smerter når man slutter på p-pillen? (gikk forresten på pillen i 2 år før jeg sluttet. har det betydning?) håper noen har noen ideer til meg... jeg er begunnt å bli litt.. fortvilet:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/119209-smerte-mens-p-pille-slutt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.