Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har en teori jeg vil bekrefte eller avkrefte, gjerne ved avstemning .-)

Kvinner har en "design feil" som gjør at når ting blir stress i livet (familieproblemer, skole, venner, e.l) så mister de totalt lyst på sex

Vi menn er har en "design feil" som gjør at vi godt kan tenke oss et ligg selv om vi nettopp har kranglet eller det er eksamen om to dager og vi ikke har begynt å lese ....

Hvis jeg tar feil, er je veldig interessert i møte kvinner som faller inn under kategori 2.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119221-designfeil-p%C3%A5-kvinnen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har funnet en følsom sone, ikke erogen.

Det må være ganske ryddig oppi toppen, humør og overskudd må være på et visst nivå.

Vet ikke om du har lagt merke til det, men når mannen har gjort en bra jobb i hennes øyne, så vil kvinnen belønne han? Kanskje en perfekt kveld når han har vært svært sosial og oppmerksom mot alle hun syns er viktige. Eller kanskje han har vasket hele huset og gjort alt hun gruet seg til å komme hjem til å gjøre?

Du har funnet en følsom sone, ikke erogen.

Det må være ganske ryddig oppi toppen, humør og overskudd må være på et visst nivå.

Vet ikke om du har lagt merke til det, men når mannen har gjort en bra jobb i hennes øyne, så vil kvinnen belønne han? Kanskje en perfekt kveld når han har vært svært sosial og oppmerksom mot alle hun syns er viktige. Eller kanskje han har vasket hele huset og gjort alt hun gruet seg til å komme hjem til å gjøre?

Så... Når din mann, utsultet på sex som han er, har gått tidlig fra jobb for å skrubbe ned toalettet og pusse sølvtøy.....

..... kommer du hjem fra jobb og sier

"Hmmm.... Her luktet det rent i dag kjære... Hvis du holder meg og kari med selskap under syklubben, kanskje det blir noe på deg i kveld! "

Slik det funker ? :-)

Annonse

laguna1365380434

Hm..Både jeg og typen min har visst designfeil 2..;o)

Jeg synes det høres nitrist ut å ikke ha sex, når andre ting går på tverke.. Skal man liksom ikke ha det NOE gøy?

Når er det egentlig sånn at alt går på skinner?

Skulle jeg hatt design feil 1, hadde jeg hatt et skrøpelig sexliv..;o)

Hm..Både jeg og typen min har visst designfeil 2..;o)

Jeg synes det høres nitrist ut å ikke ha sex, når andre ting går på tverke.. Skal man liksom ikke ha det NOE gøy?

Når er det egentlig sånn at alt går på skinner?

Skulle jeg hatt design feil 1, hadde jeg hatt et skrøpelig sexliv..;o)

Deilig å høre da er det håp for meg også! Single kvinner med Designfeil nr. 2 kan gjerne ta kontakt .-)

Så... Når din mann, utsultet på sex som han er, har gått tidlig fra jobb for å skrubbe ned toalettet og pusse sølvtøy.....

..... kommer du hjem fra jobb og sier

"Hmmm.... Her luktet det rent i dag kjære... Hvis du holder meg og kari med selskap under syklubben, kanskje det blir noe på deg i kveld! "

Slik det funker ? :-)

Ugh.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...