Gå til innhold

Mann likegyldig til museredd kone..

Anbefalte innlegg

Litt inspirert av et innlegg lenger ned...

Var på hytta i helgen. Hadde lagt meg, da jeg hørte lyden av "mus som har matgilde med et eller annet på gulvet"..

Jeg liker ikke mus, ogfår derfor ikke sove.

Går og vekker gubben og ber om hjelp til å starte jakten. men svaret jeg får er som følger; " Å, hva skal jeg liksom gjøre??"

Han sover videre og jeg går på jakt med bøtte oglommelykt.

jeg må gi opp. Tar med babyen ut. Lukker døra og sovner på et annet rom.

Syntest veldig synd på med selv som måtte forlate dyna mi...Og sove på kaldt rom..

Og jeg må inrømme at jeg var skikkelig pizzed off der jeg lå på den gubben i naborommet som ikke ville hjelpe...

Dagen etter hadde musa pissa på sokkene hans, så jeg følte meg litt gladere, selv om jeg var jævlig trøtt.

Synest dere ikke at han skulle tatt frem urinstinktet sitt som mann, jeger og beskytter den natten vel??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119257-mann-likegyldig-til-museredd-kone/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den musa gjør ingen fortred, og ikke finner den noe å spise på et soverom. La den være i fred så stikker den av helt av seg selv.

Sikker på at du ikke så en edderkopp der i fjor også?

Joda, det var noe å spise der... fordet vi sov på stua...Og hytta var ikke vasket før vi kom..

Klarer du virkelig å sove når det er mus som har fest på gulvet, og de kan springe over dyna når som helst??ÆSJ...

..slik som gubben min..

Joda, det var noe å spise der... fordet vi sov på stua...Og hytta var ikke vasket før vi kom..

Klarer du virkelig å sove når det er mus som har fest på gulvet, og de kan springe over dyna når som helst??ÆSJ...

..slik som gubben min..

Musene er insektetere, spiser alt som rører på seg; maur, edderkopper, saksedyr, mark og annet snacks. Sovende og levende mennesker har aldri blitt spist på såvidt jeg vet.

La musene danse på bordet, de passer sine egne saker. Sett opp musefeller om du forlanger invitasjon.

Musene er insektetere, spiser alt som rører på seg; maur, edderkopper, saksedyr, mark og annet snacks. Sovende og levende mennesker har aldri blitt spist på såvidt jeg vet.

La musene danse på bordet, de passer sine egne saker. Sett opp musefeller om du forlanger invitasjon.

Javel, skal ikke bestride dine faktaopplysninger og kunnskaper om mus. Pointet var at de er ekle og at jeg trengte en ridder på hvit hest som kom meg til unnsetning når jeg trengte det da....

..har dessuten lest om mus som spiste på en baby i en barnevogn en gang...

URK ÆSJ CREEPY...

Javel, skal ikke bestride dine faktaopplysninger og kunnskaper om mus. Pointet var at de er ekle og at jeg trengte en ridder på hvit hest som kom meg til unnsetning når jeg trengte det da....

..har dessuten lest om mus som spiste på en baby i en barnevogn en gang...

URK ÆSJ CREEPY...

Husmusa er et skadedyr, men ikke overdriv faren. De er livredde og små opportunister, men smarte nok til å holde seg unna farer. Mennesker=fare.

Annonse

Jeg hadde vurdert skilsmisse (en liten stund iallefall)!!!!!! SÅ REDD MUS ER JEG, LIVREDD !!!!!!

Men du, en ting jeg lurer på ...... jeg har aldri oppdaget at mus har tisset på noe ...... merket du virkelig det ?????

Sokkene hans var våte, og musa lå ved siden av da morgenen kom. Så vi går ut ifra at det var musepiss...(",)...

Gjest livredd mus

Sokkene hans var våte, og musa lå ved siden av da morgenen kom. Så vi går ut ifra at det var musepiss...(",)...

:o) en mus kan vel ikke tisse såååå mye vel, spørs om ikke mannen din har tisset på seg av museskrekken istedenfor, så skylder han på musa :o).

"Musa lå ved siden av sokkene .......", hørtes RART ut, hjerneskadd mus kanskje.

:o) en mus kan vel ikke tisse såååå mye vel, spørs om ikke mannen din har tisset på seg av museskrekken istedenfor, så skylder han på musa :o).

"Musa lå ved siden av sokkene .......", hørtes RART ut, hjerneskadd mus kanskje.

Tror du meg ikke eller??...(",).. Det er nemlig helt sant..

Musa har nok fått i seg noe, for da vi stod opp om morgenen lå den sløv ved siden av senga og klærne til min samboer...

Men det er ikke helt utenkelig at han har pissa på sokkene sine selv nei...(",)....

Gjest livredd mus

Tror du meg ikke eller??...(",).. Det er nemlig helt sant..

Musa har nok fått i seg noe, for da vi stod opp om morgenen lå den sløv ved siden av senga og klærne til min samboer...

Men det er ikke helt utenkelig at han har pissa på sokkene sine selv nei...(",)....

:o) kanskje det var lukta av sokkene til mannen din den nesten besvimte av :o)

Annonse

Gjest musejeger

Husmusa er et skadedyr, men ikke overdriv faren. De er livredde og små opportunister, men smarte nok til å holde seg unna farer. Mennesker=fare.

mannen din burde prompte stått opp og deltatt i den meningsløse jakten. Da ville du følt deg tatt på alvor og han kunne minnet seg selv på alle ofre man må gjøre når man lever sammen med et tvers gjennom irrasjonelt vesen. Men dog et sexy og snilt vesen, ikke et uvesen.

mannen din burde prompte stått opp og deltatt i den meningsløse jakten. Da ville du følt deg tatt på alvor og han kunne minnet seg selv på alle ofre man må gjøre når man lever sammen med et tvers gjennom irrasjonelt vesen. Men dog et sexy og snilt vesen, ikke et uvesen.

er det irrasjonelt å være redd for mus?? Noen mennesker er jo redd for fluer...

Enig med mannen. Og hvorfor evakuerte du? Det hadde vel holdt å trampe i gulvet eller noe sånt?

Jeg kan på ingen måte påberope meg å være smågnagernes beste venn, men hadde neppe tilta av ei lita mus. På ei hytte. Stakkars, hvor skal de ellers bo, liksom?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...