Gå til innhold

Mann likegyldig til museredd kone..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig med mannen. Og hvorfor evakuerte du? Det hadde vel holdt å trampe i gulvet eller noe sånt?

Jeg kan på ingen måte påberope meg å være smågnagernes beste venn, men hadde neppe tilta av ei lita mus. På ei hytte. Stakkars, hvor skal de ellers bo, liksom?

På naboens hytte kanskje??...(",)...

Enig med mannen. Og hvorfor evakuerte du? Det hadde vel holdt å trampe i gulvet eller noe sånt?

Jeg kan på ingen måte påberope meg å være smågnagernes beste venn, men hadde neppe tilta av ei lita mus. På ei hytte. Stakkars, hvor skal de ellers bo, liksom?

Jeg trampet og jaget den jeg... Men det spurtet over gulvet gang på gang og smattet på ei gammel skorpe... nei, den var bare æsj... Tror den var litt syk og...

Liker ikke tanken på å sove mens det piler mus over dyna liksom..

Gjest Humlepungen

Hadde musa pissa på sokkene hans! Det var jo bare til pass for han. Hvordan fant dere det ut forresten? Lå det hvite sokker på gulvet med gule spor på? *lol*

Jeg syns at han godt kunne tatt frem "ridderen" i seg og hivd ut denne musa. Men kanskje han var redd musa og ikke ville vise for deg at han ikke turte å ta den ut? Redd for å tape ansikt?

Eller kanskje dette er rett og slett en pris vi kvinner må betale for å ha fått likestilling i samfunnet? ;o) Vi må ta knekken på edderkopper og diverse selv?

Bare tøysa der altså :o)

Hva sier gubben din til dette selv sånn i ettertid forresten?

Hadde musa pissa på sokkene hans! Det var jo bare til pass for han. Hvordan fant dere det ut forresten? Lå det hvite sokker på gulvet med gule spor på? *lol*

Jeg syns at han godt kunne tatt frem "ridderen" i seg og hivd ut denne musa. Men kanskje han var redd musa og ikke ville vise for deg at han ikke turte å ta den ut? Redd for å tape ansikt?

Eller kanskje dette er rett og slett en pris vi kvinner må betale for å ha fått likestilling i samfunnet? ;o) Vi må ta knekken på edderkopper og diverse selv?

Bare tøysa der altså :o)

Hva sier gubben din til dette selv sånn i ettertid forresten?

Likestilling har vi ikke... det var min første tanke....(",)...

Han smiler bare av det, og det gjør egentlig jeg og. Men jeg var temmelig forbanna da jeg satt der, kald og småredd og lurte på om jeg skulle drikke opp alt ølet vi hadde med oss....

..men jeg smiler nå da. samtidig vet jeg at det blir på samme måte en eventuell neste gang.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...