katten1365380398 Skrevet 12. september 2003 Skrevet 12. september 2003 Min sist mens den 2-3 sept,selv om jeg ønsker å bli gravid. Jeg tok første clearbluetesten den 10 sept, og det viste pass/svakt 2 plusstegn på resultatvinduet. Neste dag den 11 tok jeg ny test og det viste litt sterkere/svakt på 2 plusstegn, betyr det gravid? Lurer på hvor mange uker er jeg på vei? Sist eggløsning var 19 august. Eneste har jeg ømme bryster ennå... Hjertelig hilsen Katten:-) 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 12. september 2003 Skrevet 12. september 2003 Testen skulle klart vise positiv eller negativ. Prøv evt med morgenurin. Man kan ha litt småblødning i graviditet, men den vil ofte være svakere . Hvis du hadde eggløsning 19.august hadde du vel forrige menstruasjon ca 5.august (første dagen), og da regner du utfra denne dato. Du vil da være ca 5 ½ uke på vei.. Termin regnes ved å legge en uke til siste menstruasjon og trekke 3 måneder fra. Var siste menstruasjon 5.august blir termin da 12.mai. Lykke til om du er gravid vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.