Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm.... Dårlig samvittighet???

Jeg mener at om man bare forteller deler av en sannhet har man ikke løyet, men om man gjøre et poeng ut av DET er den hele og fulle sannhet, SÅ er jo det en løgn..

Ikke jeg, jeg har ikke dårlig samvittighet, men jeg vet om en som har det. *Snøft*

Ikke jeg, jeg har ikke dårlig samvittighet, men jeg vet om en som har det. *Snøft*

Ja, det virket som noen hadde/burde ha dårlig samvittighet. For om man ikke forteller hele og fulle sannheten så har man dårlig samvittighet for noe. Og det virket heller ikke som du satte særlig pris på det :-(

Annonse

Hehe, da du skreiv innlegget, tenkte jeg at jeg skulle bare svare "Hva har eksen din finni på for noe nå dah, Lillemus?". Men jeg er for høflig, vettu! ;o)

La meg bare si det sånn: akkurat nå er det like greit at han er 7-8 km unna! For så sint som jeg er nå vet jeg sannelig ikke om jeg har vært før.

La meg bare si det sånn: akkurat nå er det like greit at han er 7-8 km unna! For så sint som jeg er nå vet jeg sannelig ikke om jeg har vært før.

Ah... han har dratt på rypejakt uten å fortelle at det ike dreier seg om fugler? ;o)

Neida. Husk bare at skadefryd er den beste fryd, Lillemus. Du finner sikkert noe å godte deg over ved en seinere anledning.

Ja, det virket som noen hadde/burde ha dårlig samvittighet. For om man ikke forteller hele og fulle sannheten så har man dårlig samvittighet for noe. Og det virket heller ikke som du satte særlig pris på det :-(

Du kan trygt si at jeg ikke satte pris på det jeg fikk vite ja! Hadde han vært her nå så hadde han fått det glatte lag, det skal jeg love! Fy faen!

Annonse

Du kan trygt si at jeg ikke satte pris på det jeg fikk vite ja! Hadde han vært her nå så hadde han fått det glatte lag, det skal jeg love! Fy faen!

Men du vet at det du har fått vite er riktig, sant??

Det er ikke mange ting som kan få noen så irritert, og da er det jo ikke så vanskelig å tegne seg et bilde av hva han har løyet om...(når man befinner seg i en slik situasjon som dere gjør)

Blir nok en "kjempehelg". I morra skal vi nemlig ha familieselskap for poden som blir 5 til uka!

*uff og uff* Det kan være vanskelig å holde maska da ja.

Men du virker så fornuftig at du klarer det sikkert. Men alikevel....Du får finne ett eller annet å la aggresjonen gå utover.

Men du vet at det du har fått vite er riktig, sant??

Det er ikke mange ting som kan få noen så irritert, og da er det jo ikke så vanskelig å tegne seg et bilde av hva han har løyet om...(når man befinner seg i en slik situasjon som dere gjør)

Det kommer fra ham selv så dette _er_ sant, han har bare ikke tort å si det før.

*uff og uff* Det kan være vanskelig å holde maska da ja.

Men du virker så fornuftig at du klarer det sikkert. Men alikevel....Du får finne ett eller annet å la aggresjonen gå utover.

Resten av vinflaska mi er sikkert passende å la aggresjonen (!) gå utover...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...