Gå til innhold

En oppdatering.......

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Det har vært stille fra meg en stund nå, så her er det endel jeg ikke "kjenner". En liten oppdatering: Jeg hadde innsetting i mai for første gang som dessverre ikke endte i noen baby for oss.

Så håpet vi at vi skulle få gjort et forsøk i juni før ferien men da endte det opp med at jeg ikke hadde klart å lage noen akseptabel slimhinne av meg selv.

Har nå gått på progynova tbl. siden forrige mens.

Satt inn to egg 2 sep. Skal teste til tirsdag. Jeg synes jeg kjenner mensmurringene komme å gå, så jeg vet ikke helt jeg. Testet meg i dag klarte ikke å vente....negativ, streken var riktig nok svak( Har det noe å si??) men vi får se..

bruker nå både østrogen og progesteron Tbl/stikkepiller.

Hadde tidligre nick "flott"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119546-en-oppdatering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Skal si du har spennende dager for tiden :o)

Det at du har mensmurringer kan likså godt bety at du er gravid! Jeg har vært gravid 2 ganger, og begge gangene hadde jeg mensmurringer rett før jeg skulle teste. Var sikker på at mensen var rett rundt hjørnet! Men det var den ikke :o) Mistet etter 2, forsøk i uke 9, men på 3. og siste forsøk satt det som et skudd, og lillegutt er nå 5 mnd :o)

Det at du har testet negativt så tidlig betyr ingenting. Den kan godt være positiv på tirsdag! Vi satser på det :o))

Lykke til!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119546-en-oppdatering/#findComment-723361
Del på andre sider

jeg har et spørsmål..... hvordan gikk det for seg når de fant ut at slimhinne var ikke akseptabel? Fant de ikke ut at det før etter at du hadde begynt å sette sprøter. Jeg skal begynne mitt første forsøk etter neste måneds mens. Da jeg gikk til utredningsultralyd mente de at slimhinnen min var ikke tykk nok og legen sa at den var tredelt. Tror du at de vil sette meg på østrogener fra starten av? Jeg synes det er så vanskelig å få noe svar ut av klinikken....bare snille sekretærer og ingen fagfolk å få tak i.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119546-en-oppdatering/#findComment-726994
Del på andre sider

jeg har et spørsmål..... hvordan gikk det for seg når de fant ut at slimhinne var ikke akseptabel? Fant de ikke ut at det før etter at du hadde begynt å sette sprøter. Jeg skal begynne mitt første forsøk etter neste måneds mens. Da jeg gikk til utredningsultralyd mente de at slimhinnen min var ikke tykk nok og legen sa at den var tredelt. Tror du at de vil sette meg på østrogener fra starten av? Jeg synes det er så vanskelig å få noe svar ut av klinikken....bare snille sekretærer og ingen fagfolk å få tak i.

Hei Pairry!

Dette forsøket som jeg tok nå var et fryseforsøk(opptinning av befruktet egg). Da måtte jeg til undersøkelse på dag 11 i syklusen. Det ble da foretatt en innvendig ul.undersøkelse. Legen så da at jeg ikke produserte slimhinne for egen maskin. Jeg måtte da vente på neste syklus og starte med østrogen tbl. på dag 2 i syklusen.

Var jeg deg ville jeg fått meg en time hos legen eller forlangt å få snakke med han pr. tlf.

Håper dette har vært til noe hjelp for deg!

Lykke til videre.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119546-en-oppdatering/#findComment-727544
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...