Gå til innhold

Mer varig intimbarbering?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg leste i et ukeblad (husker ikke hvilket) om barbering av det kvinnelige kjønnsorgan...

I artikkelen (som ikke var fra Norge?) sto det at det var steder man kunne få gjort dette. Er det noen her på forumet som har prøvd å gå et sted for mer varig intimbarbering? Hvordan var det? Det hadde vært fint å få tips om hvor man kunne gå... Selv kunne jeg godt tenke meg en mer permanent "brasilianer" enn det jeg får ved å bruke barberhøvelen..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119553-mer-varig-intimbarbering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker du på laser? Tror det er den eneste måten man kan fjerne hår permanent på.

Hør med en hudpleie-klinikk.

Nei, ikke laser, men mer som type voksbehandling o.l., men i mer kontrollerte former enn om man prøver på egenhånd. Trodde det kanskje var spesielle steder i hovedstaden f.eks. hvor man kunne få gjort dette.

Nei, ikke laser, men mer som type voksbehandling o.l., men i mer kontrollerte former enn om man prøver på egenhånd. Trodde det kanskje var spesielle steder i hovedstaden f.eks. hvor man kunne få gjort dette.

Tror man kan få vokset bikinilinja de fleste steder hvor de utfører hårfjerning. (hudpleiesalonger) Men det blir ikke mer varig enn vanlig voksing?

Tenker du på den salongen i London og New York, som vokser hele skrittet?

Au! Men sikkert lekkert etterpå. Denne metoden må gjentas hver 6.-8.uke. Husker ikke hva salongen heter,,,

Ja, det var noe sånt jeg tenkte på :-) Kunne godt ha tenkt meg å prøve det, hvis det fantes noe sånt i Norge!

Annonse

Tenker du på den salongen i London og New York, som vokser hele skrittet?

Au! Men sikkert lekkert etterpå. Denne metoden må gjentas hver 6.-8.uke. Husker ikke hva salongen heter,,,

Voks? På _hele_ stasen? Ææææææææææææææææ!!!!!!! No way. Sadist! *Krymper meg bare ved tanken på smerten og kniper lårene sammen*

Voks? På _hele_ stasen? Ææææææææææææææææ!!!!!!! No way. Sadist! *Krymper meg bare ved tanken på smerten og kniper lårene sammen*

Skal visst være brutalt, ja! De heller varm voks nedover hele stasen, fra navle til haleben, kleber "tøy" over og RIVER!!! Leste om det i ei avis for noen måneder siden.

Skulle likt resultatet, men ikke metoden...

Skal visst være brutalt, ja! De heller varm voks nedover hele stasen, fra navle til haleben, kleber "tøy" over og RIVER!!! Leste om det i ei avis for noen måneder siden.

Skulle likt resultatet, men ikke metoden...

*Grøsser* Og vel, hele stasen er litt i meste laget, man kan da la det være igjen en liten "dott". :o)

Annonse

Jeg driver med dette! Det er faktisk jobben min å fjerne kjønnshår. Bare send meg en mail med bilde og slikt så kan vi finne en time til deg!

[email protected]

Gjest ikke undertegnet

Jeg driver med dette! Det er faktisk jobben min å fjerne kjønnshår. Bare send meg en mail med bilde og slikt så kan vi finne en time til deg!

[email protected]

seriøs ?!?!?.....hmmm....høres tvilsom ut både du og mailadressa....

Ikke pokker om jeg hadde sendt noe bilde til deg!

Jeg skjønner fortsatt ikke hva vitsen med en glattbarbering skulle være.

Hvorfor sier det seg selv?

...fordi en eller annen gutt/mann syns det?

Hva med at vi jenter også kan tenke og faktisk foretrekker oss selv glattbarberte?....med en stripe igjen av trekanten, ellers helt glatt. Følger ikke gutta på alt.

Hadde vært utrolig fint om barberingen varte litt lenger, men voks _der nede_? OUCH!!!!! NEI TAKK!

Hva med at vi jenter også kan tenke og faktisk foretrekker oss selv glattbarberte?....med en stripe igjen av trekanten, ellers helt glatt. Følger ikke gutta på alt.

Hadde vært utrolig fint om barberingen varte litt lenger, men voks _der nede_? OUCH!!!!! NEI TAKK!

..Heelt enig med deg popin, det er faktisk fordi vi jenter selv synes at dette er deilig også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...