Gå til innhold

FSH - verdier

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Karla,

jeg har ikke samme utfordring som deg, men vet at det er mange her og på Fub's forum som har fått diagnose for tidlig overgangsalder. Det jeg har oppfattet som viktig er at man med medisiner holder livmorfunksjonen igang slik at blødninger opprettholdes. Bl.a. er det større fare for osteoperose (benskjøhet) ved langvarige blødningsopphold.

Har også sendt deg en pm på SG-forumet med tips om alternativ behandling som kan hjelpe. Ta gjerne kontakt igjen hvis du vil ha mer info.

Det er synd å høre verdiene er for høye, håper det var bare en "dårlig" dag.....

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119642-fsh-verdier/#findComment-724395
Del på andre sider

Hei Karla,

jeg har ikke samme utfordring som deg, men vet at det er mange her og på Fub's forum som har fått diagnose for tidlig overgangsalder. Det jeg har oppfattet som viktig er at man med medisiner holder livmorfunksjonen igang slik at blødninger opprettholdes. Bl.a. er det større fare for osteoperose (benskjøhet) ved langvarige blødningsopphold.

Har også sendt deg en pm på SG-forumet med tips om alternativ behandling som kan hjelpe. Ta gjerne kontakt igjen hvis du vil ha mer info.

Det er synd å høre verdiene er for høye, håper det var bare en "dårlig" dag.....

Klem fra

Beklager, jeg leste feil. Ser jo nå at det ikke er for høye FSH-verdier, men heller det stikk motsatte.

Håper du får "bedre" treff fra andre :o))

Men uansett, lykke til!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119642-fsh-verdier/#findComment-724591
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...