Gå til innhold

Fortiden hans inneholder... (hva syns du?)

Anbefalte innlegg

Gjest Spindelvev

Iblant får jeg sterke blaff av vonde følelser når jeg tenker på fortiden til min kjære. Vi har vært sammen i 4 år og jeg elsker han høyt. Men det er ekstremt tøft å tenker på at han for eksempel har hatt gruppesex før vi ble sammen. Han og en kompis han fremdeles er venner med tok samme dame på en gang. En annen gang hadde de sex med hver sin dame i samme rommet. Dette skjedde 3-4 år før jeg og han ble sammen.

Herregud det er så motbydelig for meg å tenke på at han har hatt sex samtidig med en annen kompis i samme rom. Det er så skittent og råttent føler jeg.

Jeg og han har det fint sammen og han ønsker ikke at jeg skal tenke på det han har gjort i hans fortid.

Men hvordan skal jeg ikke tenke på dette. Jeg klarer å glemme det i store deler av tiden. Tenker på det sjeldnere enn før, men det er tøft innimellom fremdeles. Greier sjelden å få orgasme når jeg har sex med han fordi jeg tenker på dette. Kan nyte sex, men orgasmen greier jeg ikke å slippe løs.

Har noen gode tips eller lignende erfaringer å komme med?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119718-fortiden-hans-inneholder-hva-syns-du/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes overhodet ikke dette var så ille. Han kunne da hatt en langt værre histore bak seg. Sånne ting som dette tenker du garantert mindre på etterhvert som årene går.

Ettersom det er vanskelig (les:umulig) å gjøre noe med fortiden, er det like greit å innfinne seg med sannheten først som sist. Å la han sexuelle forhold til atidligere damer/elskerinner ødelegge ditt sexliv, er jo kun destruktivt for deg seg.

Prøv å fokusere på alt det positive ved din kjære.

Jeg tror du skal være glad for at han har levd ut noen av sine fantasier før han traff deg. Mange (både menn og kvinner) har lyst til å eksperimentere med seksualiteten sin - og mens man er single kan man gjøre slikt uten å såre noen. Men jeg syntes at det var litt ufølsomt av ham og fortelle deg om sine ekskapader.

Jeg syntes du skal stole på at han vil være sammen med deg, og at han er tilfreds med det seksuallivet dere har. Han har tøyd grensene, og velger likevel å være sammen med deg som ikke ønsker å drive med gruppesex osv.

Jeg (er jente) har også gjort en del "sprell" mens jeg var ung og nysgjerrig - det betyr ikke at jeg tenker på det hele tiden med min nye partner, eller at jeg ønsker å være ekstrem lenger. Men det er en erfaring å ha prøvd litt forskellig.

Folk har forskjellig grenser for hva som er akseptabelt. Du må be ham og respektere dine, og ikke fortelle slike ting til deg.

Gjest Spindelvev

Denne karen kommer du til å slite ut. Han har valgt DEG nå, rekker ikke det?

...kanskje du heller burde funnet deg en helt uerfaren gutt på 16 år, som ikke hadde levd et liv med ulike erfaringer...?

Slite han ut? Nei han vet ikke så mye om bekymringene mine angående dette. Jeg har snakket ut med han flere ganger, men lar det ligge stadig mer fordi jeg vet han ikke kan endre fortiden sin og at han elsker meg og bare meg.

Men det er sant det du sier. Jeg må bare ta han for det han har vært og det han er nå. Det er bare det å få det til å stemme oppe i mitt eget hode. Takle det ordentlig liksom.

Gjest Spindelvev

Jeg tror du skal være glad for at han har levd ut noen av sine fantasier før han traff deg. Mange (både menn og kvinner) har lyst til å eksperimentere med seksualiteten sin - og mens man er single kan man gjøre slikt uten å såre noen. Men jeg syntes at det var litt ufølsomt av ham og fortelle deg om sine ekskapader.

Jeg syntes du skal stole på at han vil være sammen med deg, og at han er tilfreds med det seksuallivet dere har. Han har tøyd grensene, og velger likevel å være sammen med deg som ikke ønsker å drive med gruppesex osv.

Jeg (er jente) har også gjort en del "sprell" mens jeg var ung og nysgjerrig - det betyr ikke at jeg tenker på det hele tiden med min nye partner, eller at jeg ønsker å være ekstrem lenger. Men det er en erfaring å ha prøvd litt forskellig.

Folk har forskjellig grenser for hva som er akseptabelt. Du må be ham og respektere dine, og ikke fortelle slike ting til deg.

Joda sant mye av det du sier. Fornuften min sier at jeg må takle fortiden hans, men følelsene mine er ikke helt enige. Skulle bare ønske at jeg fikk slappe ordentlig av i senga slik at jeg kunne få orgasme.

Takk for svaret ditt.

Annonse

Gjest Spindelvev

Jeg syntes overhodet ikke dette var så ille. Han kunne da hatt en langt værre histore bak seg. Sånne ting som dette tenker du garantert mindre på etterhvert som årene går.

Ettersom det er vanskelig (les:umulig) å gjøre noe med fortiden, er det like greit å innfinne seg med sannheten først som sist. Å la han sexuelle forhold til atidligere damer/elskerinner ødelegge ditt sexliv, er jo kun destruktivt for deg seg.

Prøv å fokusere på alt det positive ved din kjære.

Ja vet jeg må takle fortiden hans og at fortiden hans ikke er "så ille".

Det er bare det at jeg blir stadig påminnet dette fordi han fremdeles har kontakt med han kompisen som han hadde disse opplevelsene med. Jeg blir direkte kvalm når jeg ser denne kompisen hans. Han er så ekkel og sleip. Det er jeg 99% sikker på du også hadde synes om du så han. Jeg forstår ikke hvordan min kjære kunne greie å være opphisset i samme rom som kompisen hans var splitter naken mens gruppesexen pågikk disse gangene. Tror det var 3-4 ganger. Æsj føler det nesten er homo. Jeg hadde ikke greid å være opphisset i samme rom som en annen jente. Hadde blitt direkte dårlig.

Vet at det er dumt av meg å ha disse tankene. Det er bare at fornuften seirer ikke alltid over tankene i hodet mitt.

Takk for at du svarte meg

Joda sant mye av det du sier. Fornuften min sier at jeg må takle fortiden hans, men følelsene mine er ikke helt enige. Skulle bare ønske at jeg fikk slappe ordentlig av i senga slik at jeg kunne få orgasme.

Takk for svaret ditt.

Det virker som du spenner deg fordi du tenker på hans tidligere eskapader når dere har sex¨

Prøv å tenk bare på hvordan det føles - gå inn i kroppen, beskriv for deg selv hvordan det føles når han er inni deg eller slikker deg. Ikke tenk - bare FØL! Man får ikke god sex eller orgasme av å tenke, men av å gi seg hen til følelsen.

Gjest Spindelvev

Vel, enten må du lære deg å leve med at det som har skjedd, har skjedd, eller så må du ta konsekvensen av det, og finne deg en jomfru neste i stedet.

Det er liksom ingen andre alternativer.

Jeg reagerer ikke i det hele tatt på at han har hatt flere andre elskerinner tidligere før han ble sammen med meg. Det er gruppsexen jeg følte ble så skittent og ekkelt. Og som jeg skrev, denne kompisen har han ennå litt kontakt med.

Gjest Spindelvev

Det virker som du spenner deg fordi du tenker på hans tidligere eskapader når dere har sex¨

Prøv å tenk bare på hvordan det føles - gå inn i kroppen, beskriv for deg selv hvordan det føles når han er inni deg eller slikker deg. Ikke tenk - bare FØL! Man får ikke god sex eller orgasme av å tenke, men av å gi seg hen til følelsen.

;o)

Gjest Spindelvev

Jeg tror du burde ta deg en tur hit for å finne type:

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article.jhtml?articleID=624585

Makan!

Hehe, nei takk jeg har allerede en type;o)

Men tilbake til det jeg snakka om i sta. Jeg har faktisk null problemer med at han har hatt flere andre damer i senga før han traff meg. Det er det andre jeg følte ble så skittent og kvalmt. Og ikke minst litt homsete. Om en greier å fremdeles være opphisset når en ser kompisen sin naken, opphisset og i full gang med samme dama som deg, æsj jeg blir dårlig. Føler det blir så skittent. Vet at jeg ikke burde tenke slik. Elsker typen min veldig høyt. Skal nok greie å takle dette, men det topper seg veldig innimellom.

Annonse

Men tilbake til det jeg snakka om i sta. Jeg har faktisk null problemer med at han har hatt flere andre damer i senga før han traff meg. Det er det andre jeg følte ble så skittent og kvalmt. Og ikke minst litt homsete. Om en greier å fremdeles være opphisset når en ser kompisen sin naken, opphisset og i full gang med samme dama som deg, æsj jeg blir dårlig. Føler det blir så skittent. Vet at jeg ikke burde tenke slik. Elsker typen min veldig høyt. Skal nok greie å takle dette, men det topper seg veldig innimellom.

Jeg har vanskelig for å sette meg inn i problemstillingen din.

1 av 3 jenter har hatt jentesex. Sannsynligvis noen du kjenner også. Vil det si at du synes de er "ekle"?

Mange gutter har runka sammen i ung alder. Vil det si at de er ekle?

Jeg er gutt og hadde ikke hatt noen problemer med å ha trekant med en jente og en kompis. Det er tross alt jenta vi fokuserer rundt, ikke det andre hankjønnet i rommet.

Jeg forstår altså ikke problemet, og uansett kan jeg i hvert fall ikke fatte hva som er problemet nå i ettertid.

Gjest ikke undertegnet

Trodde sex skulle være litt skittent?!

Min xtype har innrømt at han har prøvd å pule mikrobølge-ovn-oppvarmet farsedeig. Ved en senere anledning har han stimulert seg selv i toern ved å ri på en sengestolpe. Som 17åring kom han også inn på en Swingers-klubb. (Der danser man ikke swing, nei..)

Og det brydde meg ikke så veldig. Det som gjorde meg sjalu og kvalm var de han hadde vært forelska i. Spesielt om de var finere enn meg.

Gjest Spindelvev

Jeg har vanskelig for å sette meg inn i problemstillingen din.

1 av 3 jenter har hatt jentesex. Sannsynligvis noen du kjenner også. Vil det si at du synes de er "ekle"?

Mange gutter har runka sammen i ung alder. Vil det si at de er ekle?

Jeg er gutt og hadde ikke hatt noen problemer med å ha trekant med en jente og en kompis. Det er tross alt jenta vi fokuserer rundt, ikke det andre hankjønnet i rommet.

Jeg forstår altså ikke problemet, og uansett kan jeg i hvert fall ikke fatte hva som er problemet nå i ettertid.

en av tre jenter har NEPPE hatt jentesex. Da må du komme fra et merkelig område av verden i så fall. Eller hatt veninner som har lyvd deg huden full.

Greit nok at du ikke forstår meg. Folk er forskjellige. Sånn er det bare.

Gjest Spindelvev

Trodde sex skulle være litt skittent?!

Min xtype har innrømt at han har prøvd å pule mikrobølge-ovn-oppvarmet farsedeig. Ved en senere anledning har han stimulert seg selv i toern ved å ri på en sengestolpe. Som 17åring kom han også inn på en Swingers-klubb. (Der danser man ikke swing, nei..)

Og det brydde meg ikke så veldig. Det som gjorde meg sjalu og kvalm var de han hadde vært forelska i. Spesielt om de var finere enn meg.

haha, tror jeg ler meg krokete. Håper ikke farsedeigen ble brukt til matlaging senere;o)

en av tre jenter har NEPPE hatt jentesex. Da må du komme fra et merkelig område av verden i så fall. Eller hatt veninner som har lyvd deg huden full.

Greit nok at du ikke forstår meg. Folk er forskjellige. Sånn er det bare.

Dette er ikke noe jeg kom på nå i farta, men noe undersøkelser gjort i Norge viser.

Søk litt på diverse nettaviser, eventuelt på www.Startsiden.no, og du vil finne ut at jeg har rett. Eller i det minste at undersøkelsene viser dette.

Det virker for øvrig som om det er du som kommer fra en noe malplassert verden, og ikke vi andre som svarer her.

De fleste menn har fantasier om gruppesex. Har de ikke hatt det, er det fordi at anledningen ikke har bydd seg. Du finner sikkert noen som ikke har denne fantasien. Ring meg når det skjer, for denne personen vil jeg gjerne ta nærmere i øyesyn.

Gjest Spindelvev

Dette er ikke noe jeg kom på nå i farta, men noe undersøkelser gjort i Norge viser.

Søk litt på diverse nettaviser, eventuelt på www.Startsiden.no, og du vil finne ut at jeg har rett. Eller i det minste at undersøkelsene viser dette.

Det virker for øvrig som om det er du som kommer fra en noe malplassert verden, og ikke vi andre som svarer her.

Det tror jeg IKKE noe på i det hele tatt. Så mange bifile finnes det bare ikke. Har bifile veninner selv som jeg kan spørre. Kjenner flere.

Og mange jenter kliner eller har sex for å hisse opp en mann. Om en må ty til slike triks for å få en mann på kroken har en begynt å miste draget mener jeg. Men alle kan jo ikke se ut slik som meg;o)

Men for å være ærlig så driter jeg i om at enkelte jenter vil ha jentesex. Jeg syns fremdeles det er skittent og litt småhomo å se en person av sitt samme kjønn være opphisset og i "full aksjon" og likevel fortsette å være opphisset. Har du prøvd å ha homofil sex forresten? For om du tror at 1 av tre jenter har hatt sex med en annen jente så har vel 1 av 3 gutter også hatt det. Er du en av dem?

Jaja, uenige er vi og vil fortsette å være det. Jeg kom ikke inn her for å få kjeft eller bli kalt et vesen fra en annen verden. Jeg ville ha konstruktiv kritikk. Og det har jeg fått fra flere her. DOL er en flott internettside må jeg si

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...