Gå til innhold

Analsex 1000-gangers spørsmålet Grünfeld og andre dolere

Anbefalte innlegg

Etter å ha vært på dol såpass lenge som jeg har, er det ikke til å unngå at man legger merke til at det er et spørsmål som til stadighet dukker opp her inne ”analsex”.Greit nok at det stadig kommer nye folk til, som ikke vet hva som er skrevet her inne før.

Men hva i all verden er det som får folk til å være så fiksert på det bakre hullet. Trangt er det gjentatte svaret. Greit nok og folk får trøkke inn hva det nå måtte være baki der for min del.

Jeg skjønner jo at folk syntes det er spennende å utforske og finne på nye ting i sengen, men at rompahullet kan ha en slik tiltrekningskraft at enkelte tilogmed bruker tunga bak der uten skrupler får meg til å lure. Vel nok om det.

Så til selve spørsmålet: Er det egentlig bra å holde på med i lengden, jeg mener får det ikke konsekvenser over tid hvis de holder på med dette over år.

Da jeg jobbet på.....var det innlagt en homofil person, ikke helt ung. Han ble det visket heftig om i gangene av diverse pleiere og det var ikke til å unngå å høre hva som ble sagt.

Hemorider var visst vakkert i forhold, mens hans hans høl nærmest lignet en kinakål hvor man kunne bla i det uendelige og allikevel bare gjette seg til hvor det var et hull. (Webmaster ikke slett nå) PS dette er ingen hets av homofile, men et spørsmål om bakdelene *kremt* ved analsex forøvrig.

Bruk glidemiddel, bruk ditt bruk datt, men allikevel. Er det ikke en risiko for å få såpass slappe muskler m.m. at konsekvensene kan bli at folk driter i boksa ufrivillig? For ikke å snakke om infeksjoner?

Jeg spør her fordi dette er ikke et spørsmål man stiller i sykdomslæren på skolen. ”Du lærer, får de som har analsex krater i rompa eller andre komplikasjoner” Det er heller ikke omtalt under kjønnssykdommer.

Hadde satt stor pris på om du kunne svare på dette Grünfeld, for du har vel litt greie på det fysiske ved sex også og ikke bare det psykiske aspektet.

Fortsetter under...

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• shandy

27

• Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

5

• olmec

4

• flisa

2

Annonse

Detta har jeg lurt på også. Kan ikke skjønne hva som er så interessant ved å dytte både ditten og datten inn i rompehølet på hverandre. Blir man ikke veldig slapp i fiseringen av å drive på sånn?

Jo det blir spennende å høre hva Grünfeld svarer.

Håper han tar seg bryet :-)

Gjest dol-mio

Dette syns jeg var et av de beste spørsmålene, eller et av de beste utspillene jeg har sett på år og dag her på Seksualitet.

Blant heterofile par er analsex mye mindre utbredt enn man kan få inntrykk av her inne. Det er bare det at de som har dilla på slik sex skriker så forbannet høyt. Det skal forøvrig bli interessant å se hva BG sier!

Dette syns jeg var et av de beste spørsmålene, eller et av de beste utspillene jeg har sett på år og dag her på Seksualitet.

Blant heterofile par er analsex mye mindre utbredt enn man kan få inntrykk av her inne. Det er bare det at de som har dilla på slik sex skriker så forbannet høyt. Det skal forøvrig bli interessant å se hva BG sier!

"Blant heterofile par er analsex mye mindre utbredt enn man kan få inntrykk av her inne."

Har du utført en spørreundersøkelse?

I mine tre "lengre" forhold, har jeg hatt analsex i to av dem. Begge gangene var det jentene som tok initiativ, selv er jeg egentlig ikke overbegeistret, synes det er bedre "normalt", selv om det er spennende med variasjon.

Tror det er mest det det dreier seg om, spenning og utforskning.

Annonse

Gjest Grabukk

Din fremstilling av homoromper, utknullede fulle av hemmorroider og dritt, er omtrendt like "interessant" og relaevant som noe annet som også finnes. Nemlig slimete, blodige, verkende og soppbefengte f***er.

Noengang sett ei lærebok i gynekologi ? Det har jeg, og tør nesten garantere at selv de mest garvede menn neppe hadde orket nærme seg denne delen av kvinnen på ukevis etterpå.

Noe som er mye mer forunderlig enn at mange liker analsex, er hvorfor enkelte gidder skrive tullete innlegg som dine, og blande seg opp i hva og hvorfor andre liker ditten og datten.

Gjest dol-mio

"Blant heterofile par er analsex mye mindre utbredt enn man kan få inntrykk av her inne."

Har du utført en spørreundersøkelse?

I mine tre "lengre" forhold, har jeg hatt analsex i to av dem. Begge gangene var det jentene som tok initiativ, selv er jeg egentlig ikke overbegeistret, synes det er bedre "normalt", selv om det er spennende med variasjon.

Tror det er mest det det dreier seg om, spenning og utforskning.

Jeg må vel innrømme at jeg har begrenset med dokumentasjoner, du sier at i to av tre tilfeller, så er det damene som har tatt initiativet. Jeg synser igjen, og sier at jeg ikke er overbevist om at motivet til damenes "ønske", ligger direkte hos dem selv, snarere for å bevise at de er fordomsfrie og eksperimentelle, for at de _tror_ at mannen ønsker den slags damer.

Jeg har i allfall opplevd damer som har blitt gledelig overrasket over at jeg takker nei til analsex, når de "tilbyr" det...

Jeg tror nok ikke at den homoen som dere hvisket om i korridorene var representativ for alle rompehull som blir penetrert...kanskje han rett og slett HADDE forferdelig hemorroider? Det kan man da saktens få av store saker som vil UT også..

Du spør hva som er så spesielt med 2'ern. Hvordan skal folk svare på det da? Hva er i grunnen så spennende med sex i det hele tatt? JEG f.eks kan ikke fordra at noen kommer i nærheten av ørene mine, da blir jeg nesten aggressiv, mens andre ELSKER å bli slikket i ørene!....og hva smaker det DER da? Ørevoks?

Hva smaker det av en munn etter et romantisk måltid forresten? Hvitløk og ølrap?:-)

Sex er liksom hinsides "fornuft" likevel, det må i grunnen bare oppleves, enten foran eller bak, eller opp-ned med hue inni peisen....skal man hele tiden si hva som er vitsen med det eller det..så blir jo litt av mystikken borte.

syns

Jeg tror nok ikke at den homoen som dere hvisket om i korridorene var representativ for alle rompehull som blir penetrert...kanskje han rett og slett HADDE forferdelig hemorroider? Det kan man da saktens få av store saker som vil UT også..

Du spør hva som er så spesielt med 2'ern. Hvordan skal folk svare på det da? Hva er i grunnen så spennende med sex i det hele tatt? JEG f.eks kan ikke fordra at noen kommer i nærheten av ørene mine, da blir jeg nesten aggressiv, mens andre ELSKER å bli slikket i ørene!....og hva smaker det DER da? Ørevoks?

Hva smaker det av en munn etter et romantisk måltid forresten? Hvitløk og ølrap?:-)

Sex er liksom hinsides "fornuft" likevel, det må i grunnen bare oppleves, enten foran eller bak, eller opp-ned med hue inni peisen....skal man hele tiden si hva som er vitsen med det eller det..så blir jo litt av mystikken borte.

syns

...den hue inne i peisen- varianten har jeg gått glipp av. Er den bra, Flisa? ;-)

Gjest Snurten

Jeg må vel innrømme at jeg har begrenset med dokumentasjoner, du sier at i to av tre tilfeller, så er det damene som har tatt initiativet. Jeg synser igjen, og sier at jeg ikke er overbevist om at motivet til damenes "ønske", ligger direkte hos dem selv, snarere for å bevise at de er fordomsfrie og eksperimentelle, for at de _tror_ at mannen ønsker den slags damer.

Jeg har i allfall opplevd damer som har blitt gledelig overrasket over at jeg takker nei til analsex, når de "tilbyr" det...

At damer tilbyr noe som de blir glade for at noen takker nei til, er litt "sykt".

Hvis damene legger opp til et slikt løp, kan de kjøre seg fast i et spor som de selv ikke liker; ta dette med analsex. Hun tilbyr noe hun selv ikke liker, men for typen sin skyld. Senere vil dette tære på henne, siden hun ikke har lyst, og vil kutte det ut. Gutten er uvitende med på noe som hun egentlig ikke vil, og tror hun digger analsex. Slitsomt for begge etterpå tipper jeg...

Hvordan ville det tatt seg ut om han takket ja pga. at han vil være grei med jenta? Begge har stilt opp på analsex, noe ingen av dem liker, men for partnerens skyld!

Tidlig i et forhold er det viktig å "reklamere" rett for seg. Ikke "reklamere" med analsex, suging, bondage osv om man gjør det for å friste en eventuell partner inn i et forhold. Slikt vil etter hvert bli gjennomskuet og kan hende finner de ut at de ikke passer seksuelt sammen, noe som er en forutsetning for et godt og harmonisk samliv.

"Reklamen" for seg må ikke skryte på seg for mye av det gode!

syns

"Jeg tror nok ikke at den homoen som dere hvisket om i korridorene var representativ for alle rompehull som blir penetrert...kanskje han rett og slett HADDE forferdelig hemorroider? Det kan man da saktens få av store saker som vil UT også.. "

Flisa, han hadde ikke hemorider mer sier jeg ikke om den saken.

Du har også misforstått hele innlegget mitt. Fikk du ikke med deg at jeg sa at folk får bedrive og utforske hva de vil for min del. Selve spørsmålet var om det var bra----i lengden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...