Gå til innhold

Analsex 1000-gangers spørsmålet Grünfeld og andre dolere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• shandy

27

• Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

5

• olmec

4

• flisa

2

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Ja jeg venter, men om jeg får svar er en annen sak. Dessuten har dette spørsmålet mitt en annen vinkling enn foregående.

Beklager, kan du presisere spørsmålet. Jeg har falt litt ut av systemet etter noen dagers fravær.

Ja jeg venter, men om jeg får svar er en annen sak. Dessuten har dette spørsmålet mitt en annen vinkling enn foregående.

Beklager, kan du presisere spørsmålet. Jeg har falt litt ut av systemet etter noen dagers fravær.

Annonse

Gjest Grabukk

Kanskje er du en av hans klienter, som han for enhver pris prøver å forsvare?

Ikke vet jeg, men noe rart er det !

Nei, så langt har jeg ikke hatt bruk for Grünfeld's kløkt og visdom i personlig sammenheng.

Eventuellt sammenfallende holdinger til ting og tang skyldes utelukkende kunnskap, kombinert med respekt for andres seksuallitet.

Nei, så langt har jeg ikke hatt bruk for Grünfeld's kløkt og visdom i personlig sammenheng.

Eventuellt sammenfallende holdinger til ting og tang skyldes utelukkende kunnskap, kombinert med respekt for andres seksuallitet.

Er det noen andre enn deg selv som har sagt at du har slik en visdom og toleranse? Hvor da? kom med enda en link !

Din toleranse begrenser seg kun til deg selv og det er akkurat det som er så pa(tt)etisk.

Grunnen til at BG svarer deg og ikke meg, skal jeg grave dypt og lenge i for å finne ut av !

Han er vel furten pga. en gammel historie tenker jeg.

Gjest Grabukk

Er det noen andre enn deg selv som har sagt at du har slik en visdom og toleranse? Hvor da? kom med enda en link !

Din toleranse begrenser seg kun til deg selv og det er akkurat det som er så pa(tt)etisk.

Grunnen til at BG svarer deg og ikke meg, skal jeg grave dypt og lenge i for å finne ut av !

Han er vel furten pga. en gammel historie tenker jeg.

>Grunnen til at BG svarer deg >og ikke meg, skal jeg grave >dypt og lenge i for å finne ut >av !

Du får invitere ham med en tur på byen.

På tross av sin høye utdannelse utrykker han seg på en så folkelig og lett forståelig måte at selv du burde ha sjans til å lære noe om sex.

>Grunnen til at BG svarer deg >og ikke meg, skal jeg grave >dypt og lenge i for å finne ut >av !

Du får invitere ham med en tur på byen.

På tross av sin høye utdannelse utrykker han seg på en så folkelig og lett forståelig måte at selv du burde ha sjans til å lære noe om sex.

Jeg trenger ikke denne vitenskapen du snakker om. Folkelig eller ei, jeg kan det jeg vil om sex uten råd fra noen.

Kan du------neppe ?

Det er vel derfor han har en sympati for deg også, skulle jeg tro.

Nå får jeg på pukken igjen, eller får et flåsesvar eller ingenting, men se det gir jeg blaffen i.

Annonse

Hvorfor kan du aldri svare meg på en skikkelig måte? Jeg må nok sette spørsmålet her, for hvis jeg lager et nytt innlegg skjønner du vel ingenting.

De få mikroskopiske gangene jeg spør fagfolkene her inne om noe, burde det også for meg være mulig å få et vettugt svar.

Hva er grunnen, liker du meg ikke kanskje, truer jeg din kompetanse på noen måte eller hva er det?

Jeg er nærmest fristet til å si til deg at du minner om en gammel "grabukk", men det var ikke pent.

Kunne tanken slått deg at jeg ikke hadde som formål å harselere med noen, men tok et eksempel fra RL, kun for å få deg og andre til å forstå, eller prøve og skjønne for den del?

Går det fire dager igjen før jeg får svar, eller 14 eller ingen svar overhode, så blir jeg enda sikrere i min sak.

Jeg bruker tusenvis av kroner her inne, noe som er mitt eget valg, men litt valuta for pengene er det vel lov å kreve.

Sånn utenom det får du ha en ettertenksom dag !

Hvorfor kan du aldri svare meg på en skikkelig måte? Jeg må nok sette spørsmålet her, for hvis jeg lager et nytt innlegg skjønner du vel ingenting.

De få mikroskopiske gangene jeg spør fagfolkene her inne om noe, burde det også for meg være mulig å få et vettugt svar.

Hva er grunnen, liker du meg ikke kanskje, truer jeg din kompetanse på noen måte eller hva er det?

Jeg er nærmest fristet til å si til deg at du minner om en gammel "grabukk", men det var ikke pent.

Kunne tanken slått deg at jeg ikke hadde som formål å harselere med noen, men tok et eksempel fra RL, kun for å få deg og andre til å forstå, eller prøve og skjønne for den del?

Går det fire dager igjen før jeg får svar, eller 14 eller ingen svar overhode, så blir jeg enda sikrere i min sak.

Jeg bruker tusenvis av kroner her inne, noe som er mitt eget valg, men litt valuta for pengene er det vel lov å kreve.

Sånn utenom det får du ha en ettertenksom dag !

Vær så snill å lag et nytt innlegg. jeg håperikke det skal koste deg for meget. Skal du få et skikkelig svar så bør du, din vane tro, formulere deg rimelig presist. Den siden ved deg mangler ikke. jeg leser deg alltid med glede.

Jeg føler meg ikke på noen måte truet. Ofte stiller jeg et stortspørsmål hva slags fag egentlig seksologien egentlig er? Er det noe mer enn godtkjøpsbetraktninger, ikledd en litt mer forfinet språkdrakt, for å skjule at det man fører i marken ikke er mer enn gjennomtenkte personlige og subjektive oppfatninger?

Når m,an så kan smøre på med litt statistikk så virker det ekstra flott og vitenskapelig. Da lar mange seg imponere.

Dette hører svært kritisk ut, kanskje noen vil si på grensen til det negativitiske, på vegne av faget. Men det er ikke så dumt noen ganger å være maksimalt selvkritisk.

Men som sagt, kom igjen. Det er ikke sikekrt jeg får svart deg 11. desember, men i hvert fall forhåpentligvis 12.

Jeg er ikke fornærmet.

Jeg trenger ikke denne vitenskapen du snakker om. Folkelig eller ei, jeg kan det jeg vil om sex uten råd fra noen.

Kan du------neppe ?

Det er vel derfor han har en sympati for deg også, skulle jeg tro.

Nå får jeg på pukken igjen, eller får et flåsesvar eller ingenting, men se det gir jeg blaffen i.

Se tidligere svar.

Hvor var du da Brå brakk staven?, ikke her iallefall

:-~)

Jeg så det på TV.Det var urkomisk at en hel nasjon fikk nærmest kollektiv-hysterisk orgasme av bare spenning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...