Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Normalt regner du 14 dager fra

34.altså dag 20. Men du kan

også kjenne d med et lite rykk i ryggen,gjerne som en mens smerte.men det er jo forskjellig tidspunkt for alle.Du kan også prøve babycomp, hos buena ventura, den forteller deg eggløsningsdag mer og mer nøyaktig etter noen mnder.

Normalt regner du 14 dager fra

34.altså dag 20. Men du kan

også kjenne d med et lite rykk i ryggen,gjerne som en mens smerte.men det er jo forskjellig tidspunkt for alle.Du kan også prøve babycomp, hos buena ventura, den forteller deg eggløsningsdag mer og mer nøyaktig etter noen mnder.

hei! takk for svaret.. Lurer på en ting jeg, er Buena venture like dyrt som baby comp? Jeg er egentlig åpen for forslag til prevensjon, Kan ikke bruke pillen, og samboeren min er ike så alt for glad i kondomene.

hei! takk for svaret.. Lurer på en ting jeg, er Buena venture like dyrt som baby comp? Jeg er egentlig åpen for forslag til prevensjon, Kan ikke bruke pillen, og samboeren min er ike så alt for glad i kondomene.

P-sprøyte eller hormonspiral.

Det siste er det ikke alle leger som har så lyst å gi kvinner som enda ikke har født barn, da den er vanskeligere å få på plass. Men du kan jo høre med gynekologen din. Noen gjør det, andre gjør det ikke, men jeg tror det er begynt å skje en "oppmykning" på det området.

Hormonspiral er iallefall et suverent prevensjonsmiddel. Den sitter der i fem år uten at du behøver å tenke på den, og gjør "jobben sin" lokalt i underlivet. Ikke tilførsel av hormoner i hele systemet som via p-piller, men kun der den sitter.

Den koster mellom tolv og tretten hundre kroner i innkjøp, men til gjengjeld har du altså ikke mere utgifter til prevensjon på fem år.

Bena ventura er firma navnet,babycomp koster 5800,, så det er dyrt, og du måler under tungen,ingen ekstra utgifter altså.du kan kanskje prøve persona, men der er det er det utgifter på testpinnene Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...