Gå til innhold

spiralen og menssmerter

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Satte inn hormonspiral for en uke siden, det gikk helt fint. Bare svakt blodspor og bittelitt murring et par dager. Kjente at tråden stakk dagen etterpå, men det forsvant heldigvis!

Så i går morges murret det mye mer i magen, og jeg begynte å blø mer "ordentlig", dvs det er som en liten menstruasjon, men ganske brunlig. Dette fortsetter nå på andre dagen, og menssmertene er veldig tydelige.

Det er helt utelukket at dette er en menstruasjon, jeg fikk et barn for 4 mnd siden og fullammer. Har fått to barn før, og da gikk det 16 mnd før jeg fikk tilbake menstruasjonen, så jeg regner med at det tar lang tid denne gangen også.

Jeg har selvfølgelig fått med meg at jeg kan ha småblødninger i begynnelsen, men har ikke hørt om noen som har smerter? Føler meg helt oppblåst også, "typisk" menstruasjon...

Er dette helt normalt? Hvor lenge kan jeg forvente å holde på sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119870-spiralen-og-menssmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...