Gå til innhold

Han er uinteressert i mitt...

Anbefalte innlegg

Gjest helt alene?

Jeg hadde en kjempekrange i telefonen med kjæresten i går, som jeg elsker over alt (har kjent ham i litt mer enn et år). Krangelen var pga. en stor misforståelse ang. en SMS jeg hadde sendt til ham. Og jeg må innrømme at vi har hatt det litt vanskelig de siste par månedene med en masse krangling. Men nå hadde jeg virkelig trodd det skulle bli bedre, og vi hadde det fint sammen (inntil i går). Vi hadde snakket om problemene og gått inn for å endre det, og det gikk bra...

Men små krangler fører jo ofte til noe mer. Og i går førte det til at han bekreftet det jeg har hatt mistanke om i lang tid, at han ikke er særlig interessert i mitt liv når vi er vekk fra hverandre, noe vi er ofte fordi han er sjømann. Likevel sier han at han vil prøve å gjøre noe med det, jeg må bare gi ham litt tid. Men så vil jeg jo føle at hvis han begynner å interessere seg mer for meg, at det ikke er noe han gjør for det HAN vil det... Men men av plikt!

Er det normalt at ens kjæreste ikke bryr seg om hva en driver med, som sjelden spør hvordan det går via en SMS og aldri ringer for en liten prat? Skal jeg finne meg i det og heller tenke på alle de gode sidene hans?

Noen meninger? Er jeg bare utakknemlig? Det skal legges til at han bryr seg når vi er sammen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/120004-han-er-uinteressert-i-mitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som han på en måte lever to liv, og at ikke du har en særlig stor del i det andre da han er borte... Min kjæreste ringer minst en gang per dag, sender meldinger osv, selv om vi som oftest ser hverandre hver dag. Uten dette hadde jeg følt at han ikke var interessert i meg, så jeg er veldig takknemlig for at han er slik. Jeg hadde ikke akseptert at kjæresten aldri ringte. Virker som du bare er viktig da det passer for ham...

Hvor gamle er dere?

Hvis dere krangler til stadighet, så er det vel ikke noe koselig...

Hadde ikke orket et slikt samliv, jeg nei.

Vi er i midten av 20-årene.

Jeg mener ikke at vi krangler til stadighet, vi gjorde det før, men nå har det gått over, men det er det med den der interessen...

Høres ut som han på en måte lever to liv, og at ikke du har en særlig stor del i det andre da han er borte... Min kjæreste ringer minst en gang per dag, sender meldinger osv, selv om vi som oftest ser hverandre hver dag. Uten dette hadde jeg følt at han ikke var interessert i meg, så jeg er veldig takknemlig for at han er slik. Jeg hadde ikke akseptert at kjæresten aldri ringte. Virker som du bare er viktig da det passer for ham...

Er det ikke litt formidlende at han er på jobb i utlandet og at det er rådyrt å ringe? (4kr/sms og 6-7kr min/ringe) Jeg har ikke behov for tlf-samtaler hver dag og en masse SMS'er, bare litt... Jeg lurer på hvordan han hadde reagert hvis jeg hadde oppført meg sånn. Men jeg innrømmer at jeg ikke er lett å leve med jeg heller. Jeg blir veldig forbannet på ham når han er som han er som jeg har beskrevet, og han tror vel egentlig at jeg ikke liker at han seiler (noe som ikke gjør meg noe), og at jeg bare vil kjefte på ham, men allikevel....

Litt forvirrende det her vel!

Annonse

Gjest Daredevil

Er det ikke litt formidlende at han er på jobb i utlandet og at det er rådyrt å ringe? (4kr/sms og 6-7kr min/ringe) Jeg har ikke behov for tlf-samtaler hver dag og en masse SMS'er, bare litt... Jeg lurer på hvordan han hadde reagert hvis jeg hadde oppført meg sånn. Men jeg innrømmer at jeg ikke er lett å leve med jeg heller. Jeg blir veldig forbannet på ham når han er som han er som jeg har beskrevet, og han tror vel egentlig at jeg ikke liker at han seiler (noe som ikke gjør meg noe), og at jeg bare vil kjefte på ham, men allikevel....

4 kr dagen for å pleie kjærligheten, synes jeg er et røverkjøp. Det tror jeg hvem som helst kunne stått i.

4 kr dagen burde han greie å ofre, eller i det minste annenhver dag... jeg hadde IKKE giddi sånn behandling.. men folk er forskjellige...

Vel, jeg får jo gjennomsnittlig 5-15 sms'er annenhver dag av ham allerede.. Er det unormalt lite?

Du sa han ikke gadd det du... !?Nei, antallet er vel greit det om han viser interesse for deg i dem. Han burde kunne ringe også en gang i blandt, men som sagt.. aller er forskjellige

4 kr dagen for å pleie kjærligheten, synes jeg er et røverkjøp. Det tror jeg hvem som helst kunne stått i.

Kan han ikke bruke internett, da? Om sms-er er dyre?

Men ikke glem at mange menn er slik konstruerte at når man er ute av øye, er man også ute av sinn. De tenker bare på en ting av gangen, om du skjønner hva jeg mener. Og mener ikke noe galt med det.

Så det _behøver_ ikke bety at du ikke er viktig for ham. Eller det kan bety _nettopp_ det - at han bare vil du skal være der når det passer ham.

Men jeg ville nok blitt gal om jeg skulle få så mange sms-er som du sier du får -...så jeg ville vært helt fornøyd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...