Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jente721365380494

Hei på deg!

Beklager at jeg ikke har svart deg før nå. Har det travelt om dagen og er veldig sliten. Merker at jeg er full av hormoner. Sist torsdag var jeg på kontroll og da fant legen 8 - 10 eggeposer. Kjempeflott. Hadde bare 4 eggeposer på forrige forsøk.

Eggeposene var litt små så derfor var jeg tilbake på kontroll i dag. Eggeposene har blitt større. Skal ta gonal-f i dag og i morgen. Mandag skal jeg sette eggeløsningssprøyte. Onsdag er det uttak og fredag eller lørdag skal det settes inn egg. Spennende å se om det klaffer denne gangen. Tenkte på deg da jeg satt i korridoren på sykehuset. Sist var vi der sammen denne gangen må vi oppdatere hverandre her inne. Håper at vi begge får hvert vårt sommerbarn neste sommer. Krysser fingrene for deg.

Det er så spennende å se hva som skjer.

Klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/120054-jente-72/#findComment-729134
Del på andre sider

Hei på deg!

Beklager at jeg ikke har svart deg før nå. Har det travelt om dagen og er veldig sliten. Merker at jeg er full av hormoner. Sist torsdag var jeg på kontroll og da fant legen 8 - 10 eggeposer. Kjempeflott. Hadde bare 4 eggeposer på forrige forsøk.

Eggeposene var litt små så derfor var jeg tilbake på kontroll i dag. Eggeposene har blitt større. Skal ta gonal-f i dag og i morgen. Mandag skal jeg sette eggeløsningssprøyte. Onsdag er det uttak og fredag eller lørdag skal det settes inn egg. Spennende å se om det klaffer denne gangen. Tenkte på deg da jeg satt i korridoren på sykehuset. Sist var vi der sammen denne gangen må vi oppdatere hverandre her inne. Håper at vi begge får hvert vårt sommerbarn neste sommer. Krysser fingrene for deg.

Det er så spennende å se hva som skjer.

Klem fra meg

Så bra at det har blitt så mange eggposer denne gangen. Alt ser jo mye lysere ut da. Legg inn en liten oppdatering etter uttaket.

Jeg kjeder meg og sprayer.. Skal spraye så lenge denne gangen fra 4.9-30.9. Begynner allerde og bli lei av det har hatt hodepinne de siste dagene.

Det er bra at det er noen å følge med på for da går ventetiden litt fortere..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/120054-jente-72/#findComment-729260
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...