after_dark Skrevet 18. september 2003 Skrevet 18. september 2003 Jeg er ei jente på 27 som har ett litt frusterende problem, jeg har aldri fått orgasmer i våken tilstand. Jeg er glad i sex, og har hatt flere fantastiske partnere som gjør meg helt gal av kåthet, men jeg får aldri orgasme før jeg sover. Ikke det, det er deilig å våkne av dette, men skulle gjerne hatt en sammen min partner også. Noen som har noen gode råd? 0 Siter
serendipity Skrevet 18. september 2003 Skrevet 18. september 2003 ha- ha. Det må være noen ynkelige orgasmer, ettersom du ikke våkner :-) 0 Siter
Gjest Fint å lese innleggene ordentlig Skrevet 18. september 2003 Skrevet 18. september 2003 ha- ha. Det må være noen ynkelige orgasmer, ettersom du ikke våkner :-) "Ikke det, det er deilig å våkne av dette," Ehhh.... Hun våkner jo... 0 Siter
Gjest Litt anonym nå Skrevet 18. september 2003 Skrevet 18. september 2003 Jeg hadde det slik til jeg var 20, fikk bare orgasmer i søvne, og skjønte vel egentlig ikke at det var det det var heller. Så fikk jeg meg en vibrator :-) Når jeg klarte å få det til med den (og kjenne igjen følelsene og "progresjonen"), lærte jeg å bruke hendene. ¨Vær obs på at det er mulig å bli litt avhengig av en vibrator, jeg måtte avvennes :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.