Gå til innhold

Går det virkelig an...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Tviler litt

Det er vel på samme måte som guttene får orgasme i søvne!

Ikke noe unormalt med det...

En ligger jo ikke rolig når en sover , så muligheten for at en gnir klitoriset mot dyna eller hånden er stor!

Men ikke like stor som for at guttene gnir penis mot dyna/madrassen i søvne. Det er tross alt en viss størrelseforskjell. Jeg kan ikke forestille meg hvordan jeg skulle ha klart å gnidd meg til orgasme i søvne... Må man ha en uvanlig stor klitoris da?

Gjest samme det

Men ikke like stor som for at guttene gnir penis mot dyna/madrassen i søvne. Det er tross alt en viss størrelseforskjell. Jeg kan ikke forestille meg hvordan jeg skulle ha klart å gnidd meg til orgasme i søvne... Må man ha en uvanlig stor klitoris da?

Jeg har våkna mange ganger jeg av en orgasme.

Da har jeg hatt dyna mellom bena.

Dette går helt fint. Du skjønner det at seksualiteten vår foregår i hjernen. Det er ikke berøring og stimulering alene som avgjør om du får orgasme eller ikke.

Det hjelper ikke med all verdens stimulering hvis tankene ikke er med.

Men tankene alene kan få deg til å gå fra konseptene og det er det som skjer i søvne. Hjernen tar helt over og du kan bli lurt til å tro at du har sex med noen gjennom en drøm. Derfor kan kroppen reagere med en orgasme.

Ganske finurlig og flott ikke sant?

Du har sikkert opplevd å være så kåt at du nesten går fra konseptene og da skal det meget lite til før du når toppen.

Tror ikke jeg gnir meg mot noen ting, jeg, og orgasmen er stor.

Annonse

Har hatt flere orgasmer (som klitoris-orgasme) i søvne. Og jeg har ikke gnidd meg inntil noe som helst. Har liggi på ryggen par ganger og...

Sitter i hjernen! ; ) PS: Dette skjedde oftere før når jeg ikke hadde hatt noen orgasme "med vilje" i våken tilstand.

Gjest ikke sign

Har hatt flere orgasmer (som klitoris-orgasme) i søvne. Og jeg har ikke gnidd meg inntil noe som helst. Har liggi på ryggen par ganger og...

Sitter i hjernen! ; ) PS: Dette skjedde oftere før når jeg ikke hadde hatt noen orgasme "med vilje" i våken tilstand.

Høres merkelig ut...

En ting folk gjerne ikke vet er at klitorisstimulasjon trenger ikke nødvendigvis være direkte. Klitoris kan stimuleres indirekte, da det er masse nervetråder som går mellom selve "tappen" og andre steder, bl.a inne i skjeden. G-punktet, som mange tror er noe helt annet enn klitoris, er faktisk bare en annen del av det samme "svamplegemet".

"................."

Hæ? Dere må tulle.. Man må vel bli berørt? Fantaserte dere da eller noe??

*Gliser* Det går an, men det blir ikke den helt store opplevelsen for min del, men jeg har klart å få orgasme uten å bli berørt fysisk ja. Visuelle stimuli er et stikkord for min del.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...