Gjest Suono Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Som noen kanskje har fått med seg, har jeg NOEN ivf-forsøk bak meg, som dessverre ikke har resultert i den etterlengtede babyen. Ved hvert uttak (på samme sykehus) har jeg hatt mange bra egg og min mann mange svært gode sædceller - men befruktningen har vært mystisk dårlig. Uten at noen har kunnet forklare dette for oss. Dette forsøket valgte vi å ta ved et annet sykehus. Hadde denne gangen færre egg enn jeg pleier, bare 6, men de var til gjengjeld av svært god kvalitet sa de.. Da vi kom til sykehuset i dag for å sette tilbake, tok legen oss til side og sa at han ikke kunne fatte og begripe hvorfor vi hadde gjennomgått 5 ordinære ivf, når det var helt klart at vi burde hatt mikroinjeksjon. Eggene mine hadde så hardt skall at de spreke sædcellene bare lå i glassåla og stanget og stanget og stanget og..... Ikke sikkert dette har betydd noe for våre uheldige resultater (2x SA og 2x XU), men muligens hadde vi hatt mange flere befruktede egg å velge blant og bedre sjans for at de skulle bli baby til slutt. Beklager utblåsningen, men jeg er litt trist, frustrert, godtesyk og bittelitt hormonell ). MEN: Vi fikk i alle fall ett egg tilbake. Vi fikk se vidunderet på storskjerm. Det så ut virkelig ut som et premiegg; Jevnt, perfekt delt og så NYDELIG )) (Men det sier vel alle foreldre....) Så da bare krysser vi for at fighteregget (legens ord)sitter, så jeg slipper dette ENDA en gang. Dette ble langt, beklager! Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/120277-tristsint-lykkelig-og-ferdig-med-innsettinglangt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tillajo Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Fytti katta, så dårlig at de ikke har funnet ut det tidligere. ( Det måtte de da ha sett. De kan da ikke bare sette det bort uten å se hva som skjer ! Jammen godt at dere prøvde et annet sykehus denne gangen. Så skal jeg krysse fingre og tær så godt jeg kan for at fighteregget deres setter seg godt fast de neste ukene, og blir sittende der i 8 1/2 måned. Nå fortjener dere jammen å lykkes. Stor klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/120277-tristsint-lykkelig-og-ferdig-med-innsettinglangt/#findComment-728719 Del på andre sider Flere delingsvalg…
eddik Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Lykke til med rugingen.Jeg kjenner meg veldig igjenn i det du forteller.Hadde 4 forsøk i norge,Følte meg som et nr i køen,At de ikke var interesert i å finne årsaken eller nye metoder.Så vi dro til Danmark.Det var som å komme til himmelen.Perfekt behandling på alle måter.5 forsøk til og her sitter vi med vidundret vårt på 17 mnd.Hadde også hardt skal,så de laget et snitt+at jeg fjernet begge egglederne.Send meg gjerne en privat meld.Klem lena. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/120277-tristsint-lykkelig-og-ferdig-med-innsettinglangt/#findComment-732242 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.