Gå til innhold

Hva ser dere etter, gutter??

Anbefalte innlegg

Gjest bitter-sweet-symphony

Kvinnelige former. Heller for mye eller for lite.

Hårfage har ingen betydning.

Puppestørrelse har ingen betydning utover det faktum at de bør være der... små pupper er vel så sexy som store.

Rompe... Viktig... den skal ikke se ut som en gutterompe... hadde jeg vært ute etter gutteromper hadde jeg nok heller ikke svart på dette innlegget.

Personlig faller jeg ikke for feite jenter, men det skal litt til før jeg kaller ei jente feit (ville nok ikke kalt henne det i noe tilfelle)

:-)

Hva er det karakteristiske med en gutterompe i forhold til en jenterompe, mener du?

Fortsetter under...

SJARM OG UTSTRÅLING!

Utrolig viktig... desverre er det ikke mange jentene som kan akkurat det der.

Ja, det er ihvertfall ikke nødvendigvis sammenheng mellom å være pen og å være tiltrekkende. Det finnes jenter jeg synes er vanvittig pene, men som jeg samtidig ikke er det spor tiltrukket av.

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Blondt hår og store pupper er veldig oppskrytt, synes jeg.

Personlig synes jeg øyne, munn og stemme er viktig. Sånn framtoningsmessig. Om håret er blond eller brunt, øynene er blå eller brune er ikke så viktig. Hver har sin sjarm.

De gamle latinere sa: De gustibus non disputandum est.

Det betyr utlagt på norsk: Smaken lar seg ikke diskutere. Medandre ord; den er så forskjellig at det er vanskelig å nå frem til enighet.Likevel kan man selvsagt diskutere saken.

Annonse

Vi ser egentlig ikke etter noe spesielt når det gjelder utseende. Alle har forskjellig smak. Derfor vil det alltid være noen som synes du er fin og noen som ikke synes det...

Når jeg faller for noen er det på grunn av personlighet/væremåte, og når jeg først faller for noen synes jeg den personen er det vakreste som noen gang har satt sine ben på moder jord.. :)

Hmm..syns dere gutta snakker fint for dere, jeg..Men mener dere dette, med utstråling og sjarm? Kan dette da veie opp for en lite lekker kropp? Hvilke jenter sjekker dere opp? Dem som ser best ut? Eller leter dere etter en med "sjarm og utstråling"? Og hva er dét, egentlig??

Hmm..syns dere gutta snakker fint for dere, jeg..Men mener dere dette, med utstråling og sjarm? Kan dette da veie opp for en lite lekker kropp? Hvilke jenter sjekker dere opp? Dem som ser best ut? Eller leter dere etter en med "sjarm og utstråling"? Og hva er dét, egentlig??

sjarm og utstråling er vel det samme som personlighet. Og ja jeg mener at det er viktigst. En fin kropp kan selvfølgelig være en bonus, men det betyr ikke noe. Ingen gutter ved sine fulle fem ville vel levd sammen med et grauthue som f.eks. Pamela A (bare se hvilke idioter hun har vært sammen med), for man skal jo kunne føre en intelektuell samtale med henne også.

Jeg har vært sammen med såkalte sexbomber, og likte det ikke. De er ofte høy på pæra, også er det vanvittig irriterende at andre glaner på dem hele tiden (noe som gjør dem enda mer høy på pæra...).

Kvinnen i mitt liv ser helt normal ut, har mørkt hår, små deilige bryster, er litt overvektig (særlig etter at hun ble gravid :) ), og likevel er det ingen som kan måle seg med henne. Hun er rett og slett den vakreste og deiligste jeg vet om.

Håper dette hjelper deg å forstå at det er DEG som betyr noe, og ikke om du har B, -C, -eller D-cup

:)

Okei...Du sa nemlig "rompe", ikke "hofte"..

Veit det, men når du bruker ASKII tegn til til å vise de kroppsdelene så blei det liksom ikke helt riktig.

(.) |.| hofte sett bakfra ofte gjerne omtalt som rompe.

(y)|,| hofte sett forfra, mye kulere tegning, men kan ikke omtales som rompe.

idiotfiksering fra min side... JEPP. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...