Gå til innhold

Hei alle sammen , er tilbake jeg. (tidl.Linn)

Anbefalte innlegg

Jeg er tilbake etter en laaang pause. Fikk en liten gutt i august 2001. Og nå skal vi prøve å få en liten lillebror eller søster til vår lille solstråle.

Starter med spray på mandag, er sååååå spent. Vi skal til Maigaard i Danmark.

Ser det er masse nye her, men kjenner igjen noen av dere "gamle", tilljao, wita blant annet.

Noe som er likt i løypa ???

tintin

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/120284-hei-alle-sammen-er-tilbake-jeg-tidllinn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Linn!

Ja, visst husker jeg deg!

Helt tilfeldig at jeg skulle se nicket ditt nå.

Er så og si aldri her lenger, men av nysgjerrighet er jeg innom en skjelden gang.

Rart å tenke på at du skal i gang igjen. Tiden flyr så utrolig fort.

Har du hørt noe fra hun andre jenta, som begynte samtidig med oss? ( Da jeg måtte avbtyte forsøket) Jeg husker ikke nicket hennes, men at hun måtte føde så altfor tidlig, og at det gikk galt.

Fikk så vondt av henne, og håper at det går bra.

Lykke til med forsøket ditt Linn.

Hei! Det var jammen hyggelig etter så lenge :o)))) Som du kanskje har fått med deg, har vi allerede vært ett par ganger hos Maigaard igjen. og resultatet ser bra ut så langt. Dere får ha riktig lykke til med ny runde !

Klem

Gratulerer så mye med graviditeten tillajo. Har ikke fått med meg dette før nå.

Tiden flyr av gårde, synes ikke det var lenge siden vi holdt på, og nå er flere av dere igang igjen.

Morro at det lykkes for så mange, og sikkert oppmuntrende å se for de som strever akkurat nå.

Her blir det ikke flere nå. 3 er nok. Er så takknemlig for at vi greide å får en "attpåklatt" til slutt. Hun vil nok være "babyen" vår lenge enda. Er både til glede og litt "plage" for de store.

Hun skal gjøre akkurat det samme som storesøkskene hele tiden vet du. Og hver dag må jeg late som hun også gjør lekser. Finn frem papir og blyant, så sitter hun der da og gjør "lekser" med de store.

Er så rart og tenke på at denne bestemte unge damen, bare for 2 år siden var en liten bylt på 1020 gram, som fikk plass i håndflaten til mannen min.

Har du hørt noe fra siwidi?

Jeg ser ikke lenger noe til henne her inne.

Gratulerer så mye med graviditeten tillajo. Har ikke fått med meg dette før nå.

Tiden flyr av gårde, synes ikke det var lenge siden vi holdt på, og nå er flere av dere igang igjen.

Morro at det lykkes for så mange, og sikkert oppmuntrende å se for de som strever akkurat nå.

Her blir det ikke flere nå. 3 er nok. Er så takknemlig for at vi greide å får en "attpåklatt" til slutt. Hun vil nok være "babyen" vår lenge enda. Er både til glede og litt "plage" for de store.

Hun skal gjøre akkurat det samme som storesøkskene hele tiden vet du. Og hver dag må jeg late som hun også gjør lekser. Finn frem papir og blyant, så sitter hun der da og gjør "lekser" med de store.

Er så rart og tenke på at denne bestemte unge damen, bare for 2 år siden var en liten bylt på 1020 gram, som fikk plass i håndflaten til mannen min.

Har du hørt noe fra siwidi?

Jeg ser ikke lenger noe til henne her inne.

Hei,

Siwidi er her inne og leser ganske så ofte, men svarer sjelden med eget nick. Som oftest bruker hun nicket Sidsel i FUB.

Du kan også få kontakt med henne på nybaktmamma.com - barselgruppa juli-september 2001. Der vet jeg hun er titt og ofte.

Klem fra

Hei Linn!

Så kos med gamle nick! Plutselig er det en hel haug med gamle kjente her inne!

Jeg fikk jo også en liten gutt i august 2001 - de er jo så herlige nå.

Jeg skal ikke igang med søskenforsøk. Litt ulike årsaker til det, men inntil videre blir det med ICSI-prinsen!

Lykke til!

Klem fra

Annonse

Hei,

Siwidi er her inne og leser ganske så ofte, men svarer sjelden med eget nick. Som oftest bruker hun nicket Sidsel i FUB.

Du kan også få kontakt med henne på nybaktmamma.com - barselgruppa juli-september 2001. Der vet jeg hun er titt og ofte.

Klem fra

Også er jeg her nå...

Som Lilium sier så er jeg her stort sett i mer "offisiell" kapasitet... Men jeg leser mye!

Du kan få tak i meg på [email protected]!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...