Gå til innhold

Jenter: får dere orgasme ved samleie?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

12

• mil1365380270

4

• laguna1365380434

4

• snilen

3

Annonse

Har ikke fått det ennå, men det er sinnsykt nære hver gang...

Det var sånn for meg også lenge fordi jeg prøvde for hardt tror jeg. Jeg spente alle musklene akkurat som om jeg ville hjelpe meg selv til å "gå over", noe som gjorde at jeg akkurat ikke klarte å få orgasme. Etter jeg lærte meg å slappe av og ikke tenke på det gikk det også mye bedre.

Lykke til

Har ikke fått det ennå, men det er sinnsykt nære hver gang...

Forresten, glemte også å si at det kommer også an på andre ting. Har kommet med noen og ikke andre, men det tok lang tid før jeg fikk orgasme. Forvent ikke at det skjer før dere har hatt sex en del ganger og kjenner hverandres kropper og bevegelser og føler dere sikre på hverandre.

Det kommer også an på hvor stor "han" er, formen på "den", hvordan han bruker den og om han også presser seg selv mot meg på riktig måte så at du får nok stimulering på klitorisen.

Føles det likt med alle du har vært sammen med så er det nok mer at det er du som er anspent eller har forventningspress overfor deg selv, eller er en av de som må ha annen stimulering i tillegg.

Uansett, fortell oss hvordan det går så kanskje noen kan hjelpe mer enn det jeg har gjort.

ja, fordi jeg hjelper til selv, og ikke lar mannen få ansvaret for både sin og min orgasme.

om jeg er veldig kåt, trenger jeg nesten kun være borti klitoris såvidt, og så gjør han resten av jobben, men å satse kun på å prøve å få orgasme ved at hun spriker og han støter inn og ut, det tror jeg er en veldig dårlig ide. da kommer det til å ta lang tid før hun klarer det iallfall!

ellers er det veldig godt å komme før samleie også da, og bli skikkelig våt. og i værste fall så er det jo godt å komme etter samleie også, for da er man skikkelig kåt... :)

ja, fordi jeg hjelper til selv, og ikke lar mannen få ansvaret for både sin og min orgasme.

om jeg er veldig kåt, trenger jeg nesten kun være borti klitoris såvidt, og så gjør han resten av jobben, men å satse kun på å prøve å få orgasme ved at hun spriker og han støter inn og ut, det tror jeg er en veldig dårlig ide. da kommer det til å ta lang tid før hun klarer det iallfall!

ellers er det veldig godt å komme før samleie også da, og bli skikkelig våt. og i værste fall så er det jo godt å komme etter samleie også, for da er man skikkelig kåt... :)

Så det vi ser på filmer er bare tull det. Når man ser på filmer virker det ikke akkurat som om damen stimulerer seg selv.

Unnskyld at jg spør, men bare ligger du og tar på deg selv mens han puler deg da liksom? Hadde følt det som ekstremt "feil" jeg liksom.. Hadde vært redd han skulle følt han ikke var bra nok også tror jeg... Når du begynte med det bare gjorde du det, eller spurte du om det var greit, eller snakket dere om det først?

Hadde ikke turt å bare gjøre det jeg da. Men heldigvis gjør han som regel det der, han holder fingrene på klitten mens han puler meg.. men ikke alltid det går da naturligvis da, hvis henda må være et annet sted..

Annonse

Unnskyld at jg spør, men bare ligger du og tar på deg selv mens han puler deg da liksom? Hadde følt det som ekstremt "feil" jeg liksom.. Hadde vært redd han skulle følt han ikke var bra nok også tror jeg... Når du begynte med det bare gjorde du det, eller spurte du om det var greit, eller snakket dere om det først?

Hadde ikke turt å bare gjøre det jeg da. Men heldigvis gjør han som regel det der, han holder fingrene på klitten mens han puler meg.. men ikke alltid det går da naturligvis da, hvis henda må være et annet sted..

Jeg tror de fleste menn syntes at det er temmelig opphissende å se på at jente stimulerer seg selv underveis - og de blir i hvert fall glade hvis det resulterer i en rullende orgasme!

Så sett i gang og bruk fingrene på deg selv når dere har sex. Det er spesielt bra når du sitter oppå ham!

Jeg tror de fleste menn syntes at det er temmelig opphissende å se på at jente stimulerer seg selv underveis - og de blir i hvert fall glade hvis det resulterer i en rullende orgasme!

Så sett i gang og bruk fingrene på deg selv når dere har sex. Det er spesielt bra når du sitter oppå ham!

Når jeg sitter oppå ham er det ikke noe problem, da tar han på meg... Det er jo mye bedre enn ågjøre det selv da...

Syntes du det var så rart. Trodde det var vanlig jeg. Jeg må innrømme at jeg liker best at han gjør det, men jeg må jo "bidra" litt Jeg også...

Gjest Jøss, er det ikke sånn som på film?

Så det vi ser på filmer er bare tull det. Når man ser på filmer virker det ikke akkurat som om damen stimulerer seg selv.

Hallo - om det vi ser på film er bare tull? Ja - det er SKUESPILL!

Forøvrig - jeg trenger ikke å ta på meg selv for å få orgasmen når jeg har sex med kjæresten min.

Hallo - om det vi ser på film er bare tull? Ja - det er SKUESPILL!

Forøvrig - jeg trenger ikke å ta på meg selv for å få orgasmen når jeg har sex med kjæresten min.

Selv om det er film så skal det jo liksom etterligne virkeligheten. Synes det er teit hvis det gir et annet inntrykk. Tror nok mange med meg føler at det er slik det skal være slik det er på film.

Selv om det er film så skal det jo liksom etterligne virkeligheten. Synes det er teit hvis det gir et annet inntrykk. Tror nok mange med meg føler at det er slik det skal være slik det er på film.

Nei, film kan neppe sies å 'etterligne virkeligheten'.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...