Gå til innhold

forbanna slimålfaenskapen....!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lugubriusen

...som hva??

Hei Ldy!!

Jeg venter på emailadr. din, men du har jo min! Så send da!!:))

Ikke hør på Sarkofag! Det er dødfødt! Ligger allerede i en kiste! Det må vel være en mann vel, som tar et sånt nick? En masoschist? La ham bare ligge der i kista si og spille død! Så kommer han sikkert innpå her og sier: Blæh! Jeg er jente, og alle vet ikke hva de skal tro nesten:)

Jeg tror at det kan bli svært vanskelig å finne en hevn over ham. Hvis du klarer det er det ikke sikkert at han vil gi noe særlig uttrykk for at han egentlig er blitt såret, eller han bruker det til sin fordel allikevel som å sette seg i en offerrolle ovenfor venner/familie.

Desverre.....

..men allikevel:

Det jeg ville ha prøvd er rett og slett å tolke alt han sier bokstavelig, ikke ta noen hint. Hvis han er hyggelig mot deg, kan du jo kanskje prøve å si noe sånnt som "har du liggi med noen andre igjen nå da...". Hvis at du ikke stoler på ham. Reager stikk motsatt av hvordan du vanligvis reagerer. Dette vil gjøre ham usikker. Da vil han kanskje innse at han ikke lenger har kontroll over situasjonen. Hvis du "vinner" vises det på at han trekker seg unna deg. Men som allerede nevnt: du kommer neppe til å se at han er såret. :-(

Les en bok om dominansteknikker også - de kan komme til nytte. (Ikke bare mot ham, men også i andre situasjoner som f.eks. jobbsammenheng etc.).

Jeg tror at det kan bli svært vanskelig å finne en hevn over ham. Hvis du klarer det er det ikke sikkert at han vil gi noe særlig uttrykk for at han egentlig er blitt såret, eller han bruker det til sin fordel allikevel som å sette seg i en offerrolle ovenfor venner/familie.

Desverre.....

..men allikevel:

Det jeg ville ha prøvd er rett og slett å tolke alt han sier bokstavelig, ikke ta noen hint. Hvis han er hyggelig mot deg, kan du jo kanskje prøve å si noe sånnt som "har du liggi med noen andre igjen nå da...". Hvis at du ikke stoler på ham. Reager stikk motsatt av hvordan du vanligvis reagerer. Dette vil gjøre ham usikker. Da vil han kanskje innse at han ikke lenger har kontroll over situasjonen. Hvis du "vinner" vises det på at han trekker seg unna deg. Men som allerede nevnt: du kommer neppe til å se at han er såret. :-(

Les en bok om dominansteknikker også - de kan komme til nytte. (Ikke bare mot ham, men også i andre situasjoner som f.eks. jobbsammenheng etc.).

PS: Grunnen til at jeg vil at du skal lese en bok om dominansteknikker (om en slik bok finnes), er egentlig for å lære å kjenne dem igjen, ikke for å praktisere dem.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...