ylvi Skrevet 22. september 2003 Skrevet 22. september 2003 Har så vidt hørt om en metode som de brukere i England, noen som kan fortelle meg hvor jeg kan finne noe mer om denne metoden. Hvor de "limer" egget i livmorhulen. Og for alle dere som vet hvem jeg er, det er ikke jeg som skal prøve ;o) Bare leter etter en alternativ måte for et vennepar. 0 Siter
yogi Skrevet 22. september 2003 Skrevet 22. september 2003 Ja nå fikk jeg nesten litt bakoversveis jeg. )) Leende hilsen fra 0 Siter
delfi Skrevet 24. september 2003 Skrevet 24. september 2003 ... bare lese :-)) Det er jo ingenting i veien for å ha mange barn... men du har vel fått din dose :-) Håper det går bra med deg og den store familien din. Klem fra 0 Siter
ylvi Skrevet 24. september 2003 Forfatter Skrevet 24. september 2003 ... bare lese :-)) Det er jo ingenting i veien for å ha mange barn... men du har vel fått din dose :-) Håper det går bra med deg og den store familien din. Klem fra Her står alt flott til. Hvordan går det med deg? Ikke jeg som skal prøve *ler* Holder med mine for meg, travelt ja men veldig gøy. Klem tilbake 0 Siter
delfi Skrevet 25. september 2003 Skrevet 25. september 2003 Her står alt flott til. Hvordan går det med deg? Ikke jeg som skal prøve *ler* Holder med mine for meg, travelt ja men veldig gøy. Klem tilbake Hei du Vi har det helt fint. Bortsett fra at nå begynner ventetiden å røyne på. Vi venter tildeling i desember... og nå er det egentlig ikke så lenge til. I ventetiden har vi flyttet til Madla, nesten nabo til yogi. Regner faktisk med at vi får barn i samme alder :-) Godt å høre at dere har det bra. Snakkes :-) Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.