Gå til innhold

Hvor vanlig er det egentlig?

Anbefalte innlegg

Gjest sikkert helt på jordet

Jeg bare lurer på en ting; hvor vanlig er egentlig utroskap?

Jeg har aldri i mitt liv vært utro, men får inntrykket at det er dermed meg som er «unormal».

Snakker med folk jeg kjenner, og størsteparten av dem har enten vært utro, eller har opplevd å bli bedratt.

Sitter også med inntrykket av at utroskap er et nærmest «byfenomen». Jeg er vokst opp på et lite sted, men flyttet til byen da jeg begynte på universitetet. Og basert på dette tør jeg å fremme teorien om storbyen.

Har vært samboer med en jente i tre år nå, og under en diskusjon kom det frem at hun av og til lurer på hvordan det ville være å (sitat): «(..)prøve noen andre».

Jeg ble jo litt perpleks, og føler at tillitten til henne har forsvunnet litt. Men jeg kan jo samtidig ikke hindre henne om det er dette hun ønsker.

Er et knull viktigere enn kjærligheten i dagens samfunn?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/120611-hvor-vanlig-er-det-egentlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Humlepungen

Selvsagt er kjærligheten viktigest hos de aller fleste:o)

Ikke få hetta over dette. Du må finne ut om du virkelig kan stole på jenta di. Forstår veldig godt at du ble skuffet og såret av det ho sa til deg. Jeg hadde blitt dritskuffet selv. Spør henne hva hun egentlig mente med det.

Annonse

Har tenkt på akkurat det samme. Kan ikke forstå at noen kan være utro, men så er også min terskel på bare å kysse en annen svært høy...

Utrolig mange som synes det er veldig viktig å ha mange sexpartnere i løpet av livet... synes dette er veldig merkelig. Man kan da overleve helt fint med å ha sex med samme person resten av livet? Tenk så gode man blir til slutt da!

Jeg tror utroskap er nokså utbredt.

Men a propos: Det er ikke ofte jeg blir sjokkert, men jeg leste i avisen i går om såkalt "dogging": Sex med en ukjent på offentlig sted. Dette skal visstnok være populært enkelte steder. Hva blir det neste?

Jeg tror utroskap er nokså utbredt.

Men a propos: Det er ikke ofte jeg blir sjokkert, men jeg leste i avisen i går om såkalt "dogging": Sex med en ukjent på offentlig sted. Dette skal visstnok være populært enkelte steder. Hva blir det neste?

Det siste nye er DOLLiNG - man møter en tilfeldig fra DOL og puler som bare f før man går hver til sitt

Annonse

Du har nok litt rett i det, det forekommer nok oftere i større byer og steder.

Jo flere fristelser man ser, jo større sjanser er det for at man en vakker dag faller for fristelsen. Ren statistikk, det.

Jeg tør påstå at fristelsene er mange fler i en storby, enn i f.eks. en mindre bygd der alle kjenner alle fra barnesben av.

Sjansene for å bli tatt på fersken er jo større der også, da man lett blir sett av andre kjente.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...