Gå til innhold

svar ærlig her vær så snill

Anbefalte innlegg

Hallo frøken... du sier selv, når du beskriver din egen anal-tur, at der ikke kommer "bæsj" - for å bruke ditt ord - på penisen.

Think twice, my dear...

men tarmsaft kommer det på pikken uansett, ikk bæsjeklumper da! ; )

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• soleil

5

• Babette

4

• mil1365380270

4

• fuji1365380447

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest tyttebær

Ja, er liten hensikt å tørke rundt anus da! men dytter ikke hele hånda inn da... ; )

Men nok om mine dovaner og tilbake til rumpekjøringa! ; )

Seriøst? Tørker du inne i anus? Jøjje meg... DET har jeg aldri gjort... er det vanlig??

Men du hadde gjort det for en mill, vil jeg tro?

(Rævslikkere er ikke som andre millionærer)

En mill ja! ; ) Så klart! Ikke hvem som helst sin da.... Å skeike rumpe i fem min. for en leilighet er en bra deal.. men tviler på at noen er villig til å gi meg en mill for fem min med rævslikk.

Først bud 100 000,- noen høyere? : )

Hvorfor gjør du narr av at jeg synes det er deilig å slikke typen min ren. Han elsker å slikke meg, og jeg ham.

Har du anal- / homofobi?

Jeg skjønner at dere liker det, og jeg prøver ikke å gjøre narr av dere.

Men fakta er fakta. Det er colibakterier i tarmen, og det kan man bli jævlig syk av. På samme måte som man blir syk av kloakkinfisert drikkevann. Og hvis man ikke vasker seg skikkelig på hendene etter å ha vært på do.

Og ikke prøv deg på å true meg med homofobi!! Det blir for dumt..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...