Gå til innhold

Hvor ofte er vanlig å ha sex???

Anbefalte innlegg

Gjest Engstlig ærlig ung mann

Hei. Jeg er en gutt på 31, som er sambo med verdens hærligste jente på snart 35.

Når vi ble sammen for ett års tid siden hadde vi masse sex. alt fra 4-12 ganger i uka. Noen ganger 5 ganger om dagen. Men nå, er det bare 2-3 ganger i uken. Vi snakker mye om problemet. Hun sier at hun ikke har noe problem med å gå flere uker i strekk uten å ha sex, å det skremmer meg.Hun vet hvor kåt jeg er, å vet at jeg kunne hatt sex flere ganger om dagen. Jeg føler på en måte att jeg har blitt sexgal etter henne. Hun er snill, grei, hærlig, deilig.... ja det meste i mine øyne. Jeg forstår ikke hvorfor hun vil ha mindre å mindre sex?!?... Jeg er veldig redd for at det er noe galt med meg, kanskje att hun ikke elsker meg noe mer, eller att følelsene har sviktet.... Men hun sier att kjærligheten å følelsene er på topp. Jeg er er romantisk person. Spanderer middager, overasker månedlig med middager, hotellovernattinger mm... Hun sier at hun aldri har opplevd slik romanse før. Må å vedlegge at hun har 2 barn , 3-7 år, som å tar en del tid fra henne. Hun har å sagt att jeg er en hærlig elsker, å att jeg har gitt henne de beste orgasmene....

Er dette normalt???

Hvor ofte er normalt??? Unormalt??

Vær snill å svar ærlig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/120796-hvor-ofte-er-vanlig-%C3%A5-ha-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du.

Dette er nok et veldig vanlig problem.

Tross alt så tar hverdagen endel energi fra oss, barn, jobb, studier...alt krever sitt.

Vi klarer simpelthen ikke alle å holde et slik begynnelses tempo etter en tid forde hverdagen jo tross alt er der.

Men det ideelle er såklart at man finner en "tralt" som går å leve med og som begge synes går greit, og så kose seg måttelig da :)

Prat med damen en gang til du og prøv å finne et "komprimiss".

Lykke til.

Hilsen...

Det er vel mer enn mange andre iallefall...?

Leste en artikkel i Dagbladet i dag om hvor ofte folk har sex i forskjellige land, og i Norge har vi 126 samleier i året tror jeg det var...

Så dere ligger nok ganske midt på normalen!

Der fant jeg visst artikkelen: http://www.dagbladet.no/dinside/2003/09/24/379297.html

Leste en artikkel i Dagbladet i dag om hvor ofte folk har sex i forskjellige land, og i Norge har vi 126 samleier i året tror jeg det var...

Der fant jeg visst artikkelen: http://www.dagbladet.no/dinside/2003/09/24/379297.html

Fra den artikkelen jeg la ut link til...

"Nordmenns favorittposisjon i senga er ifølge undersøkelsen «doggy-style», eller penetrasjon bakfra som det også kan kalles"

Det var dødsbra!!

Ler enda jeg... =)

Fra den artikkelen jeg la ut link til...

"Nordmenns favorittposisjon i senga er ifølge undersøkelsen «doggy-style», eller penetrasjon bakfra som det også kan kalles"

Det var dødsbra!!

Ler enda jeg... =)

Hørt i en het stund:"Elskling, kan ikke du penetrerer meg bakfra i kveld?" ;o) Burde tenne hvemsomhelst det! ;o)))

Annonse

"Men nå, er det bare 2-3 ganger i uken. Vi snakker mye om problemet."

Dere har ikke noe problem! Det er helt vanlig at man har mer eller mindre sex i perioder! Og helt vanlig at den ene har mer lyst på sex enn den andre.

Jeg og samboeren min har vært sammen i 6 år, og vi har ikke sex 3 ganger om dagen lenger, slik det var i begynnelsen. Sånn er det bare!! :-)

Ørkenvandreren

Med sex 2-3 ganger i uken, synes jeg det er liten grunn til å klage på samboeren din.

Du får heller nappe deg litt i løken innimellom når trykket er som verst...

Forøvrig; Hvis du bruker søkfunksjonen, får du ca 100 millioner spørsmål og svar rundt akkurat samme tema....

Med sex 2-3 ganger i uken, synes jeg det er liten grunn til å klage på samboeren din.

Du får heller nappe deg litt i løken innimellom når trykket er som verst...

Forøvrig; Hvis du bruker søkfunksjonen, får du ca 100 millioner spørsmål og svar rundt akkurat samme tema....

Der var du, ja :)

Alt vel?

"Men nå, er det bare 2-3 ganger i uken. Vi snakker mye om problemet."

Dere har ikke noe problem! Det er helt vanlig at man har mer eller mindre sex i perioder! Og helt vanlig at den ene har mer lyst på sex enn den andre.

Jeg og samboeren min har vært sammen i 6 år, og vi har ikke sex 3 ganger om dagen lenger, slik det var i begynnelsen. Sånn er det bare!! :-)

Jeg takker for alle svar....

Jeg vil anbefalle alle som har problemer med samliv, sex mm. å spørre... Det hjelper på selvtilitten.

Takk til deg lis@beth. Takk for 2 svar gjennom 1 mnd.

Takk til dere alle :-)

Gjest anonym nå ja

Hørt i en het stund:"Elskling, kan ikke du penetrerer meg bakfra i kveld?" ;o) Burde tenne hvemsomhelst det! ;o)))

Mannen min bruker faktisk det ordet. Jeg har sagt fra at det ikke er særlig opphissende, så det begynner (heldigvis) å bli mer på fleip.

Annonse

Jøss.. "Vi snakker om problemet" ??? Da har samboern og jeg STORE problemer, hehe.. har sex kanskje 2 - 5 ganger i mnd. vi! Som regel en gang i uka, men ikke alltid det heller... : ) Og vi har det kjempefint begge to!

Sex er abre en liten del av forholdet mener nå jeg, og ser ikke på det som et problem hvis man ikke boller seg tre gengaer daglig.

Da vi hadde vært sammen 1 år hadde vi se opptil tre ganger daglig.. : ) Så var mer "morro" før.

Det er faktisk svært normalt at sex-hyppigheten avtar etterhvert som den første, brusende forelskelsen går over.

Det høres for meg ut som om hun er veldig normal og helt vanlig. To-tre ganger i uka er helt gjennomsnittlig.

Det er vel heller du som er litt nymfo, og da vil du få problemer uansett etterhvert. Det er veldig få som orker sex flere ganger om dagen i årevis!!

hei du!!!!

ville bare si at sex er kjempegodt , har sex med dama mi en gang om dagen , iallefall,noen ganger kan det hende at det blir to til tre ganger ogsa.!!

man ma bare nyte det hvis man kan og det er god sex....

hei du!!!!

ville bare si at sex er kjempegodt , har sex med dama mi en gang om dagen , iallefall,noen ganger kan det hende at det blir to til tre ganger ogsa.!!

man ma bare nyte det hvis man kan og det er god sex....

jaja... tenker litt sånn at dere kanskje ikke har så mye til felles, at dere kjeder dere litt, og da kan dere likegodt ha sex...

håper hun også har lyst, og at hun har noe glede av denne sexen i det minste da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...