Gå til innhold

har han rett til å vite om min fortid?

Anbefalte innlegg

Nei, rett til å vite det har han vel ikke. Men det kan jo være viktig for noen å vite sånn ca hvor mange sex-partnere den andre har hatt fra før da. Jeg ville i hvert fall ikke likt tanken på at mannen min hadde vært til køys med kreti og pleti før min tid. For meg går det på holdninga, om han er en som hopper til køys med hvem som helst eller ikke.

Sånn utenom det ville jeg ikke likt og visst detalsjer på noen måte.

Fortsetter under...

Nei, rett til å vite det har han vel ikke. Men det kan jo være viktig for noen å vite sånn ca hvor mange sex-partnere den andre har hatt fra før da. Jeg ville i hvert fall ikke likt tanken på at mannen min hadde vært til køys med kreti og pleti før min tid. For meg går det på holdninga, om han er en som hopper til køys med hvem som helst eller ikke.

rettelse: detaljer skulle det stå.

Gjest har han da det?

ok,skjønner. det er ikke snakk om 20stk.det er snakk om 3stk,men vil ikke si det uansett,han vet om to av dem men ikke den tredje, sier jeg 3,vil han spørre hvem det er.å det synes jeg ikke er rett om jeg ikke vil.

ok,skjønner. det er ikke snakk om 20stk.det er snakk om 3stk,men vil ikke si det uansett,han vet om to av dem men ikke den tredje, sier jeg 3,vil han spørre hvem det er.å det synes jeg ikke er rett om jeg ikke vil.

3 stykker er da heller ikke mange. Det ville jeg ikke hatt betenkeligheter med å kunne fortelle. Er vel bare å si noe sånt som at man kan telle de på ei hånd uten å spesifisere mer. Og om han står på at han vil vite hvem det er, så bør du jo virkelig revurdere ditt forhold til han, da er han ekstremt kontrollerende syns jeg.

Lykke til! :)

Gjest fortidsfiksering er en uting

Ret til å vite det?? Nei, langt i fra. Det der er en uting, spørre og grave om tidligere sexpartnere. Det er ikke noe han har NOE som helst med. Hva annet enn ufred og ubehageligheter kan slik kunnskap fremdrive? Hva skal man MED DET, det å vite slikt? Det har ingen som helst fordeler eller pluss-sider, bare ulemper.

Jeg er nå gift, men jeg husker i starten av forholdet vårt. Jeg sa fra tidlig, at "jeg er overhodet ikke interessert i å vite noe som helst om DINE tidligere sexpartnere, og du får heller aldri vite noe om mine. Det er fortid, ferdig med det".

Dette aksepterte mannen min helt fint. Heldigvis!

Helt enig!

Har brent meg på det der før, å absoulutt skulle vite hvor mange og hvem.

Noen ting er bedre å ikke vite. Det er fortid, og det går ikke an å endre på det. La oss da i det minste få slippe å snakke om det!

Hva er så galt med å si det da? Har du så vanvittig mye å skjule? Er du ikke bittelitt nysgjerrig på sånt engang? Blir mer sjalusi av å ikke vite.. DA løper tankene løpsk...

Pøh! Som sagt, hva skal man egentlig med slik viten?

Jeg er overhodet ikke sjalu, og har aldri vært det, på min manns fortid. Det er hans fortid, ikke min. Og vise versa.

Annonse

Gjest har han da det?

3 stykker er da heller ikke mange. Det ville jeg ikke hatt betenkeligheter med å kunne fortelle. Er vel bare å si noe sånt som at man kan telle de på ei hånd uten å spesifisere mer. Og om han står på at han vil vite hvem det er, så bør du jo virkelig revurdere ditt forhold til han, da er han ekstremt kontrollerende syns jeg.

tusen takk!

Ret til å vite det?? Nei, langt i fra. Det der er en uting, spørre og grave om tidligere sexpartnere. Det er ikke noe han har NOE som helst med. Hva annet enn ufred og ubehageligheter kan slik kunnskap fremdrive? Hva skal man MED DET, det å vite slikt? Det har ingen som helst fordeler eller pluss-sider, bare ulemper.

Jeg er nå gift, men jeg husker i starten av forholdet vårt. Jeg sa fra tidlig, at "jeg er overhodet ikke interessert i å vite noe som helst om DINE tidligere sexpartnere, og du får heller aldri vite noe om mine. Det er fortid, ferdig med det".

Dette aksepterte mannen min helt fint. Heldigvis!

Akkurat. Som jeg skulle ha sagt det selv.

Ved å fortelle om din fortid skaper du bare grobunn for sjalusi - selv om du bare har hatt sex med tre menn i ditt liv, kan en sjalu mann mene at det er TO for mange....

Prøv og fortell ham at fortid er fortid, og at du er ferdig med alle andre og at du kun ønsker å fokusere på ham.

Jeg har også en kjæreste som er ganske nysgjerrig på min fortid, men mitt standardsvar er: "jeg har aldri hatt noen før deg, kjære" - sier jeg, med et sjevt smil... ;-)

En mann som ikke takler at kjæresten har hatt 3 partnere før han har så store problemer at hun neppe burde ha et forhold til han i det hele tatt.

Ved ikke å fortelle vil han (også om han ikke er spesielt sjalu) begynne å tro det verste, noe som er synd da dette egentlig er helt uskyldig.

Og er løgn noe å basere et forhold på? Kan du ikke stå for det du har gjort? Hva om han finner ut sannheten?

Gjest trudetrtt

Synes det er greit å kunne uteluke at typn har knulla venninner og sånn som han har jeg. Veldig greit å vite at hvem han har knulla, så slipper jeg tenke no emer på det. Hadde han nekta å svare hadde han hatt ne å skjule og det har man vel ikke for sin kjære?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...